اولین مسئولیت یک ایرانی در فدراسیون جهانی تیروکمان

شجاعی طی حضور در کنگره جهانی تیروکمان گفت: انتخابات حوزه‌های تخصصی مهم‌ترین موضوع کنگره بود که اولین مسئولیت را در فدراسیون جهانی در بخش انضباطی و اخلاقی به دست آوردیم.

اولین مسئولیت یک ایرانی در فدراسیون جهانی تیروکمانمحمدعلی شجاعی، در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها باشگاه خبرنگاران جوان، در باره کنگره جهانی تیروکمان دانمارک اشاره کرد: کنگره جهانی تیروکمان پنجاه و یکمین کنگره جهانی با حضور 150 کشور عضو طی سه روز برگزار شد که امروز آخرین روز آن بود.

وی در باره موضوعات مطرح شده در این کنگره گفت:‌ این کنگره در خصوص المپیک (یو) المپیک 2020 صحبت شد و یکی از مهمترین موضوعات در این کنگره انتخابات حوزه‌های تخصصی بود که من هم در این بخش عضو بودم و خوشبختانه با رایزنی‌هایی که صورت گرفت به همراه 5 کشور دیگر یکی از اعضای بخش انضباطی و اخلاقی انتخاب شدم.

شجاعی افزود:‌ در واقع این اولین مسئولیت یک ایرانی در کنگره جهانی فدراسیون تیروکمان است.

وی ادامه داد:‌ در این کنگره رئیس کنفدراسیون آسیا و همچنین هیئت برگزاری المپیک برزیل نیز حضور داشتند و از ایران به دلیل داشتن دو رکورد تیروکمان در فدراسیون جهانی نیز قدردانی شد. علاوه بر این حضور 7 کشور به جهت عضویت جدید فدراسیون جهانی نیز به رأی گذاشته شد.

شجاعی در باره حضور کمانداران ایران برای شرکت در مسابقات دانمارک گفت: مسابقات دانمارک بزرگترین رقابت جهانی کمانداران با حضور 650 ورزشکار از سراسر دنیا است و چون اولین مرحله از رقابت‌ها جهت کسب سهمیه المپیک است از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و برای اولین آمار ورزشکاران در رقابت‌های جهانی تا این اندازه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار