مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: امیر قلعه‌نویی خواستار تسویه مسئولان باشگاه با بازیکنان است و برای خود توقع مالی ندارد.

اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص درخواست 4 میلیاردی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی از مالک باشگاه اظهار کرد: قلعه‌نویی هیچ توقع مالی برای خود ندارد، بلکه این مربی از مالکیت باشگاه درخواست تسویه با بازیکنان را داشته تا آن‌ها بدون دغدغه و با خاطری آسوده در مسابقات لیگ برتر شرکت کنند.

وی در ابتدا با تمرینات آماده‌سازی ملوانی‌ها بیان کرد: یک هفته قبل از آمدن قلعه‌نویی تمرینات خود را به صورت جدی شروع کردیم و با اضافه شدن این مربی و برنامه‌ریزی وی با تمرکز بیشتری روند آماده‌سازی ملوان را جلو می‌بریم. امیدوارم با هدف‌گذاری که انجام داده‌ایم به راحتی برای دیدار مقابل ذوب آهن آماده شویم. به همین منظور دوشنبه آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل را مقابل شهرداری اردبیل انجام خواهیم داد.

محمدی در ادامه عنوان کرد: ترکیب اصلی ملوان در فصل گذشته حفظ شده و اضافه شدن چند بازیکن سرباز لیست نظرات تیم ما را تقویت کرده است. هرچند زمان زیادی از دوران بدنسازی را از دست داده‌ایم ولی با توجه به تجربه بازیکنان، حمایت هواداران و تدبیر قلعه‌نویی که مشکلات هفته‌های آغازین را به خوبی مدیریت می‌کند. به مرور نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هواداران پرشور ملوان ثابت کرده‌اند در بحرانی‌ترین شرایط نیز هیچ گاه پشت این تیم را خالی نمی‌کنند. از عاشقان ملوان می‌خواهم در هفته‌های ابتدایی لیگ با حمایت‌های خود یار و یاور تیم شهرشان باشند تا با القای اندیشه‌های ناب قلعه‌نویی به ترکیب تیم شاهد پرواز قوی سپید در آسمان لیگ برتر باشیم.

وی درباره عدم استفاده قلعه‌نویی از مربیان انزلی چی در کادر فنی ملوان گفت: این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم چرا که محمدغدیر بحری و محمد حبیبی از جمله دستیاران بومی قلعه‌نویی در تیم فوتبال ملوان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار