بهترین بازیکن لیگ چهاردهم جایزه خود را به کارگران کارخانه ذوب آهن تقدیم کرد.

قاسم حدادی فر مرد سال فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: جایزه ام را به کارگران زحمتکش کارخانه ذوب آهن تقدیم کرده و از حمایت های بی دریغ آن ها بی نهایت سپاسگزارم.

وی افزود :البته تلاش های سایر بازیکنان ذوب آهن در کسب این عنوان بی تاثیر نیست و باید از آن ها و هم چنین یحیی گل محمدی کمال تشکر داشته باشم.

حدادی فر در خصوص اردوهای آماده سازی ذوب آهن توضیح داد: تا حدود زیادی با انجام اردوهای آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی آمادگی لازم برای شروع زقابت های لیگ را به دست آورده ایم.

وی در خصوص یار گیری ذوبی ها در فصل نقل و انت قالات بیان کرد : به جز جند تغییر کوچک ترکیب ما ثابت مانده البته جدایی کارلوس سانتوس و قاسم دهنوی تیم را تا حدودی با مشکل مواجه کرده ولی با جذب جانشینانی مطمئن این مشکل تا حدوی رفع شد.

مرد سال فوتبال ایران در خصوص شکست سنگین ذوب آهن در اردوی تدارکاتی ترکیه مقابل فنرباغچه بیان کرد : فاصله فوتبال 2 کشور این تعداد گل نیست ولی بازیکنان تمام حرفای فنرباغچه با استفاده از آماده نبودن بازیکنان ذوب آهن از فرصت استفاده کرده و این نتیجه سنگین را رقم زدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار