مدیرعامل اتحادیه کشاورزی و دامداری کشور بیان کرد: مبنای کارشناسی از سال گذشته تاکنون عملیاتی شدن خرید به قیمت هزار و 440 تومان بوده است.

صنایع لبنی شیر خام را به قیمت هزار و 440 تومان از دامداران نمی‌خرندسعید سلطانی مدیرعامل اتحادیه کشاورزی و دامداری کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مصوبه سال گذشته دولت مبنی بر خرید شیر خام به نرخ هزار و 440 تومان اظهار داشت: با توجه به اینکه دامداران در فضای نامناسب به تولید مشغول هستند از سال گذشته تاکنون مبنای کارشناسی در خصوص علمیاتی شدن خرید شیر خام به قیمت هزار و 440 تومان توقع به جایی بوده است که دولت باید آن را اجرا کند.

وی افزود: بنابراین اگر دولت بخواهد محصولات لبنی را با قیمت پایین به مردم عرضه کند باید بر اساس قوانین از طریق پرداخت یارانه و خرید تضمینی حمایت از دامدار داشته باشد.

سلطانی در ادامه خاطرنشان کرد: خرید شیر خام به نرخ هزار و 440 تومان هیچگونه ارتباطی به افزایش نرخ فرآورده‌های لبنی ندارد.

مدیرعامل اتحادیه در پایان تصریح کرد: سال  گذشته در مجموع کارخانجات و واحدهای سنتی بیش از 9 میلیون تن شیر خام تولید کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار