رییس دبیرخانه هیات امنای استان زنجان گفت : روسای شوراهای هفتگانه استانی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان انتخاب شدند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ دکتر رحمان پرچگانی با اعلام این خبر گفت : در این انتخابات آقایان دکتر یداله رجائی،دکتراحمد نقی لو ،دکترمجتبی صلوتی،دکتر میر صادقی ،دکترعلی محمدی،خانم دکتر مریم حسینی به عنوان رییس شوراهای استانی انتخاب گردیدند و بنده نیز به عنوان رئیس یکی از شوراهای استانی انتخاب شدم .

وی اضافه کرد : در این انتخابات اعضای کمیته ها و کمسیون های تخصصی در حوزه های مختلف نیز با ترکیبی از اساتید مجرب و نیرو های فعال واحد های دانشگاهی استان انتخاب گردیدند.

گفتنی است :که احکام تمامی اعضای شوراها ، کمیته ها و کمسیون ها بر اساس بخشنامه جدید توسط دبیر محترم هیات امنای استان صادر گردیده و کار گروههای مربوطه به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز کرده اند .

پرچگانی ادامه داد : از ویژگیهای طرح تجمیع دو چابک سازی سیستم و استفاده از تمام نیروهای فعال دانشگاهی استان بعنوان بازوهای اجرایی دانشگاه بوده ودر همین راستا و برای تمرکز زدایی و حصول به نتایج کاربری واجرایی این روش بسیار کارامد و توانمند می باشد و طبیعتا" باعث حذف بورکراسی اداری و کاهش هزینه های مالی نیز خواهد گردید.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: زنجان ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.