آثار عکس محبوبه افشاری بانوی هنرمند قمی در نگارخانه شهید آوینی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم : محبوبه افشاری از اعضای انجمن عکاسان استان قم است که برای نمایش و معرفی آثار هنری و عکس های خود دو نمایشگاه دو روزه در نگارخانه شهید آوینی قم برپا کرده است.

وی دانشجوی کارشناسی گرافیک و دارنده رتبه اول جشنواره ملی دختران ریحانه، رتبه اول جشنواره ملی سوگواره عکس یاس، رتبه دوم جشنواره ملی قاب سرخ، رتبه دوم جشنواره ملی بانک ملت، رتبه اول در جشنواره عکس بافت‌های فرسوده سکونت‌گاه‌های غیررسمی، رتبه برگزیده بخش عکس دومین جشنواره فرهنگی و هنری بانوان استان قم و رتبه اول مسابقه عکاسی عاشورا را در دانشگاه‌های کشور است.

از دیگر افتخارات این بانوی قمی، رتبه اول در رشته عکاسی سیاه و سفید مسابقات فرهنگی هنری، رتبه اول در جشنواره عکس سوگواره هنری پیامبراعظم (ص) و ذبیح عظیم و نیز رتبه دوم در جشنواره عکس ارتقای سطح فرهنگ جامعه و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر است.

بیشتر آثار این نمایشگاه در موضوعات مذهبی، مشاغل و ... است ، بخش اول این نمایشگاه در روزهای چهارم تا ششم مردادماه و بخش دوم نیز در روزهای هفتم تا نهم مرداد در نگارخانه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28، صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: نمایش ، آثار هنری ، عکاس ، قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.