بعضی از امکانات و توانایی های لو رفته از آیفون 7+عکس

به گزارش دریچه فناوری گروه فضازی مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بعضی از امکانات  آیفون 7 لو رفته است.به نظر می رسد کاهش سایز لبه ها در آیفون 7 یکی از اهداف اصلی اپل خواهد بود. اما آیا لبه های آیفون 7 گرد خواهد بود یا باز هم اپل لبه های صاف را انتخاب خواهد کرد؟

کاربران از آیفون7 چه توقعاتی دارند؟//////درحال کار///////

صفحه لمسی حرفه ای(ّForce Touch)



بزرگترین امکانی که در آیفون 7 تا به این لحظه معرفی شده است، Force Touch می باشد که قابلیت خیلی بزرگی برای کاربران خواهد بود که ابتدا در ساعت اپل استفاده شد.Force Touch یک صفحه لمسی بسیار حساس به فشار می باشد که می تواند میزان فشار زیاد یا کم را تشخیص دهد و عکس العمل مناسب را در برابر میزان فشار انجام دهد.برای مثال، هنگامی کاربر بر روی  ایمیل خود لمس ظریف (Light Tap) می کند، متن آن برایش باز می شود و زمانی که با فشار بیشتری لمس کند(Heavy Tap) صفحه پاسخ به ایمیل برایش باز می شود. زمانی که این قابلیت به صورت تجاری در آیفون استفاده شود، امکانات زیادی را می تواند در اختیار کاربران قراردهد.

عمر باطری آیفون 7

طول عمر باطری آیفون، همچنان به عنوان نقطه ضعف کمپانی اپل، پای برجاست و گزارش های تایید نشده در مورد آیفون 7 اخبار متفاوتی از این خبر گزارش می دهند.اما باطری بهبود داده شده با چیپ A9، بهره وری بیشتری را برای کاربران فراهم خواهد کرد اما این تغییری نیست که خیلی از کاربران آیفون در انتظار آن هستند.شاید بهتر باشد که آیفون در ظرفیت باطری های خود تجدید نظر کند.در خبری دیگر به نقل از Financial Times آمده است که در آیفون 7 ظرفیت باطری افزایش خواهد یافت.

کاربران از آیفون7 چه توقعاتی دارند؟//////درحال کار///////

توسعه نرم افزاری

شرکت اپل به تازگی نسخه آزمایشی سیستم عامل جدید خود (iOS 9) را در اختیار بعضی از کاربران خود قرار داده است که انتظار می رود به صورت رسمی در روز عرضه عمومی آیفون 7 در پاییز  به خدمت گرفته شود. تغییرات زیادی در سیستم عامل جدید iOS 9 اعمال خواهد شد از قبیل نقشه هوشمندتر،راحتی بیشتر در ساخت میانبر ها (Shortcut). ظاهرا یاداشت های گوشی آیفون به صورت کلی متحول خواهد شد.

دکمه خانه پویا

اولین آیفون راهی را برای تعامل با گوشی های هوشمند ابدا کرد، که آن معرفی چگونگی باز کردن قفل صفحه نمایش، زوم و تغییر صفحات بود. طبق گزارشات از Business Insider ، آیفون 7 حالت Multi-Tasking  خود را گسترش خواهد داد.

دوربین جلوی بهتر

گرچه در اغلب موارد دوربین جلوی یک گوشی به عنوان Selfie-Cam استفاده می شود، اما می توان به عنوان یک ابزار تجاری نیز مورد استفاده قرار گیرد که وعده بهبود دوربین جلوی آیفون 7 داده شده است.به گزارش Macworld کیفیت تصویر دوربین از 1280x960 به 1920x1080 افزایش خواهد یافت و این بدان معناست که تماس های   Skype و FaceTime و.... با بهبود کیفیت بسیار زیادی رو به رو خواهند شد.

به روز رسانی های سخت افزاری آیفون 7

آیفون 7 از یک پردازنده جدید A9 بهره خواهد برد که سرعت بسیار بیشتری نسبت به پردازنده های قبلی خود خواهد داشت.TechRadar گزارش داده چیپ جدید حدود 15 درصد کوچکتر و 20 درصد قدرتمندتر و 35 در صد کارا تر از چیپ A8 که در آیفون6 و 6s استفاده شده، خواهد بود .

 پایان پیام./ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۱۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
ماکه پولشو نداریم بخریم.آیفون انقد گرونه که شاید تو خواب بشه خربدش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
کاش این نسل جدید که میاد قبلی ها ارزون ارزون شن بشه خرید
آخرین اخبار