نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و تقویت زیرساخت ها مهمترین مطالبه مردم کردستان از رئیس جمهوری است و توجه جدی به این مطالبات در سفر دکتر روحانی به کردستان ضرورت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج : سالارمرادی گفت:انتظار می رود در این سفر مطالبات و خواسته های مردم به خوبی به رئیس جمهوری منعکس شود. 

وی افزود: تامین اعتبار خطوط اصلی بزرگراه های استان، حل مشکل تخصیص آب و مدیریت سدهای استان،تامین اعتبار عملیات خطوط انتقال و شبکه های آبرسانی سد های در دست بهره برداری استان،تامین اعتبار پروژه راه آهن کردستان،حل مشکل آب شرب روستایی استان کردستان،فراهم نمودن سرمایه گذارن دولتی دراستان ازجمله خواسته های مردم کردستان است.

مرادی گفت:حل مشکل سرمایه در گردش و معوقات صنایع غیرفعال استان از طریق سیستم بانکی و توجه به مطالبات هویتی و سیاسی شهروندان استان کردستان از دیگر مسایل و مشکلات استان کردستان است که انتظار می رود رئیس جمهوری در این سفر این موارد را در نظر داشته باشد و برای رفع آن تدبیری بیاندیشد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم کردستان از دولت مربوط به موضوعات توسعه ای استان و آب کشاورزی و شرب، تأمین اعتبار سدهای در دست بهره برداری و انتقال آب به استان است.

مرادی افزود:توجه به مسایل اقتصادی از جمله سرمایه گذاری واشتغال ازدیگر مطالبات استان است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی درپایان با قدردانی از مردم کردستان به خاطر استقبال گرم از رئیس جمهوری و همراهان، این سفر را مایه خیر و برکت برای کردستان و تسریع در روند توسعه استان دانست.




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.