کادر رأس تیم بسکتبال دانشگاه آزاد: به نظر سرمربی تیم ملی کشورمان احترام می‌گذارم و برای بازگشت به تیم ملی تلاشم را بیشتر می‌کنم.

حامد حسین زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ ونور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:مشکل مصدومیت من برطرف شده وآسیب دیدگی خاصی ندارم، باتوجه به ترافیک پست یک همه ما آماده بوذه ایم، نرفتن من به چین همراه تیم ملی نظر سرمربی تیم ملی بوده و من به نظر وی احترام می‌گذارم.

از اینکه در کنار تیم ملی کشورمان در این دوره مسابقات نیستم ناراحتم چرا که هر بازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهن رادارد. تلاش می کنم جایگاهم را دوباره به دست آورم.

وی در خصوص حضور آرن داودی در تیم ملی توضیح داد: آرن بازیکن بزرگ با پیشینه درخشانی در بسکتبال است آرن پیش از آغاز اردو مصدوم بود اما قطعاً شرایطش بهتر بوده، سرمربی صلاح دیده از وی جهت حضور و همراهی تیم استفاده کند.

امسال شرایطی پیش آمده که پیشنهاد‌های زیادی از تیم های مختلف داشتم اما به دلیل شرایط ازدواجم، اول مسائل مالی را در نظر می‌گیرم پس از این موضوع به رتبه تیم ها در جدول نگاه می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در ترکیب نهائی حضور دارد یا خیر، افزود: باردیگر تلاش کرده و شانس خود را امتحان می‌کنم که ترکیب نهائی تیم ملی حضور داشته باشم، در غیر اینصورت نیز آرزو می‌کنم هم تیمی هایم سهمیه المپیک را کسب کنند.

حسین زاده درباره نوع تمرینات بائرمن اظهارداشت: بائرمن مربی خوب و با آرامشی است و آگاهی خوبی نسبت به بسکتبال دارد، او می‌تواند با برنامه های بلند مدت تیم ملی کشورمان را به جایگاه شایسته ای برسانند.

در چند روزی که در اردوی تیم ملی حضور داشتم متوجه شدم نسبت به مربیان قبل تمریناتی مدون و حرفه ای تری رادر بسکتبال تجربه کردیم.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.