کواچ:

نادی را بد موقع از دست دادیم/ تشکری خودش نخواست در تیم باشد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: صحبت از لیست سیاه، احمقانه است، بازیکنانی مثل آرمین تشکری، خودشان قید تیم ملی را زدند.

کواچ: نادی را به وقتی از دست دادیم/تشکری خودش نخواست در تیم باشداسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار توپ وتور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از هفته‌ی گذشته تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و مصدومی هم نداریم، البته در اوج آمادگی تمریناتمان را آغاز نکردیم چون بازیکنانمان دو هفته استراحت داشتند و از آمادگی مطلوب بدنی دور شده‌اند.

وی در خصوص جام واگنر اظهار داشت: جام واگنر مسابقات تدارکاتی خیلی خوبی پیش از مسابقات جام جهانی است علاوه بر شرکت در این رقابت‌ها، مسابقات تدارکاتی با تیم‌های هلند و روسیه خواهیم داشت.

کواچ که شانسی برای المپیکی شدن تیم ملی والیبال ایران قائل است، توضیح داد: در این مسابقات علاوه بر تیم ما، 11تیم دیگر شرکت می‌کنند که همه به یک اندازه شانس قهرمانی دارند.

خیلی سخت است درباره‌ی المپیکی شدن حرف بزنیم چون در حال حاضر در سطح روبه رو شدن با هر تیمی هستیم و از آن‌ها بهتر هم بازی می‌کنیم، اما انجام 11 مسابقه در 15 روز که علاوه بر تعداد مسابقه، باید بین شهرها هم جا به جا شویم کار بسیار دشواری است.

وی درباره  دعوت نشدن نادی و ظریف در فهرست جدید تیم ملی بیان کرد: سعی کردم بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنم.

حرف زدن از نادی برای من بسیار سخت است زیرا پس از بهبود شرایط جسمانی‌اش تمرینات خوبی داشت، اما زانویش متورم شد و نتوانست به تمرینات ادامه بدهد.

شاید بازیکنان دیگری همفکری کنند که می‌توانند در تیم ملی حضور داشته باشند، اما من تصمیم گیرنده هستم و بازیکنان را انتخاب می‌کنم و فکر می‌کنم بازیکنان کنونی برای تیم ملی مناسب‌اند، البته ممکن است در آینده بازیکنانی را که شرایط حضور در تیم ملی را داشته باشند دعوت کنم.

کواچ ادامه داد:برخی خبرنگاران درباره لیست سیاه در تیم ملی صحبت کردند و فکر کردند بازیکنی مثل آرمین تشکری به دلیل قرار داشتن در لیست سیاه  به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شوند، اما این طور نیست من می‌خواهم بهترین‌ها را دعوت کنم و اگر اشتباهی هم باشد، اشتباه فنی است نه ترجیح کسی به فرد دیگر.

وی افزود:  صحبت کردن از لیست سیاه احمقانه است از ابتدا که کار را شروع کردیم برخی بازیکنان را دعوت کردیم، اما تشکری نخواست که با ما ادامه دهد، حدود 37 بازیکن به اردوی  تیم ملی دعوت شدند و اگر اسم تشکری را بردم به این دلیل است که امثال او و هر بازیکنی باید افتخار کند که برای  تیم ملی بازی کند و توانایی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

کواچ در پاسخ به این سوال که رسانه‌های ایران را چگونه دنبال می‌کند، گفت:خبرهایی که اسم خودم را ببینم،انتخاب می‌کنم و به وسیله‌ی مترجم آنلاین یا با کمک همکارانم آن را دنبال می‌کنم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کواچ ، نادی ، تیم ملی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار