دبیر کمیته ملی المپیک گفت: خبرهای خوشی برای فدراسیون‌های المپیکی در راه است و پول‌های خوبی به آن‌ها پرداخت می کنیم.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روز کودکان و المپیک است که مفاهیمی از المپیک را به کودکان آموزش می‌دهیم تا در آینده بتوان از آن‌هاشخصیت سازی کرد.

از رشته‌‌های مختلف ورزشی در محل کمیته ملی المپیک حضور پیدا کردند تا دوستی‌هایشان تقویت پیدا کند و در تمام جهان این دوستی‌ها و مفاهیم در حال توسعه است و ما هم به دنبال تعالیم اسلام هستیم.

وی در خصوص کمک مالی به فدراسیون‌های المپیکی افزود: خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه ظرف چند روز آینده بودجه‌ خوبی را به ما اختصاص می دهد که ما  هم آن‌ را در اختیارفدراسیون‌ها قرار خواهیم داد و تا ماه‌های آینده تمام مشکلات مالی فدراسیون‌های المپیکی را حل خواهیم کرد تا آنها هم بتوانند سهمیه‌های خوب بگیرند.

شهنازی افزود: دو میدانی روز خوبی داشت و سهمیه‌های خوبی را گرفت و امیدوارم بقیه فدراسیون ها هم سهمیه بگیرند ولی فدراسیون جهانی آن رشته  هنوز اعلام نکرده که فکر می‌کنم کاروان ایران از دور قبل سهمیه‌های بیشتری را کسب کند و در ورزش‌های تیمی هم مثل والیبال و بسکتبال سهمیه بگیریم.

شهنازی در خصوص پاداش مدال آوران المپیک افزود: در 2 گروه پاداش پرداخت می‌شود یکی پاداش که وزارت ورزش به مدال آوران می‌دهد و یکی هم پاداشی که کمیته ملی المپیک پرداخت می‌کند و البته با توجه به این که بودجه ما کمتر است پاداش کمتری پرداخت خواهیم  کرد ولی از قبل گفته‌ایم افرادی که سهمیه می‌گیرند و کادر مربیان آنها هم پاداش مشخصی پرداخت خواهیم کرد همانطوری که به افرادی که تاکنون  موفق به کسب سهمیه شده‌اند این پاداش پرداخت شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به امید خدا کمتر از 3روز آینده خبرهای خوشی برای فدراسیون‌های المپیکی در راه است و به آنها پول‌های خوبی پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: المپیک ، شهنازی ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار