یک نوجوان از اعضای بوکوحرام در عملیاتی انتحاری در یک منطقه پرجمعیت در شهر ماروا در شمال کامرون بیش از بیست نفر را به قتل رساند. این دومین بار در هفته جاری است که بوکوحرام این شهر را هدف قرار می دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای بوکوحرام برای دومین بار شهر مروا در شمال کامرون را با استفاده از یک نوجوان افراط گرا هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: یک نوجوان از اعضای بوکوحرام در عملیاتی انتحاری در یک منطقه پرجمعیت در شهر ماروا در شمال کامرون بیش از بیست نفر را به قتل رساند. این دومین بار در هفته جاری است که بوکوحرام این شهر را هدف قرار می دهد. گزارشگر این شبکه گفت: یک نوجوان حدود ساعت بیست دیشب وارد ساختمانی در شهر ماروا شد و مواد منفجره ای را که با خود حمل می‌کرد، منفجر کرد. بیست نفر در اولین لحظات انفجار جان باختند و ده ها نفر مجروح شدند.

مجروحان به بیمارستان های شهر منتقل شده اند. یکی از شاهدان عینی انفجار را شدید توصیف کرد و از کشته شدن عده زیادی از مردم در این سوء قصد سخن به میان آورد و تاکید کرد که شهروندان باید هوشیارتر باشند. گزارشگر ادامه داد: این سوء قصد مرگ‌بارترین سوء قصد روزهای کنونی بوکوحرام در کامرون بوده است. این شهر که در شمال کامرون و در نزدیکی مرز نیجریه واقع شده، به یکی از اصلی ترین اهداف تروریست‌ها مبدل شده است. چهار روز پیش این شهر شاهد دو سوء قصد همزمان بود. دو زن افراط گرا در حملاتی انتحاری خود را منفجر کردند. یکی از سوء قصدها در بازار و دیگری در یکی از پررفت ‌و آمدترین خیابان‌های شهر بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار