مدیر تولید یک فیلم کوتاه به نام «خانه من» از تصمیم عوامل فیلم برای حضور در جشنواره داخلی و خارجی گفت.

محمود شاه محمدی دستیار کارگردان و مدیر تولید فیلم کوتاه «خانه من» در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساخت فیلم کوتاه «خانه من» به تازگی به پایان رسیده است و در مراحل پایانی تدوین به سر می‌برد.

وی اظهار داشت: تصمیم داریم این فیلم کوتاه را برای جشنواره فیلم کوتاه تهران ارسال کنیم که به محض پایان تدوین، آن را می‌فرستیم. ضمن اینکه عوامل فیلم قصد دارند این فیلم در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته باشد.

وی در خصوص سابقه کاری کارگردان این فیلم عنوان کرد: امیر نژادی‌دریانی دو فیلمنامه بلند سینمایی به نام‌های «ایهام» و «یاسین» را در حال نگارش دارد که پس از آماده شدن برای ساخت آنها اقدام می‌کند. دوره کارگردانی را زیر نظر مهدی فخیم‌زاده و دوره فیلمنامه‌نویسی را با ناصر تقوایی گذرانده است.

شاه محمدی با بیان سابقه کاری کارگردان این اثر بیان کرد: «خانه من»، «حس پوچ» و «اس ام اس» آثار این کارگردان هستند.

وی با اشاره یه عوامل فیلم گفت: نویسنده، کارگردان، تهیه کننده این اثر: امیر نژادی‌دریانی، سرمایه‌گذار: اسماعیل نژادی‌دریانی، دستیارکارگردان و مدیر تولید: محمود شاه‌محمدی، مدیر تصویربرداری: علی‌ آقایی، صدابردار: جلال حسینی، منشی صحنه: اعظم فرخی مهر، تدوین: سیامک مهماندوست، صدابردار: حسین ابوالصدق و بازیگران آن محمد هراتی، پگاه ارضی و مهدی حمیدی هستند.

 شاه محمدی در خصوص خلاصه داستان اظهار داشت: آرش فروزش فیلم‌‌نامه‌نویسی است که به همسرش هستی شک دارد ولی بنا به دلایلی آن را ابراز نمی‌کند و ... .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.