دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: در صورت پیشنهاد خوب از سوی تیم‌های داخلی به فرانسه نمی‌روم.

ایران را به اروپا ترجیح می‌دهممحسن بابا صفری دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مدت یکسال در دو تیم مجارستان حضور داشتم که با تیم پلربوداپست‌ در مرحله پلی‌اف به رتبه نهم دست یافته و در تیم تاتابانیا در لیگ مجارستان به مقام سومی جدول دست یافته و در کاپ اروپا نیز جزو 16 تیم بالا آمدیم.
 
 وی درباره پیشنهاد لیگ فرانسه گفت: تیم نانت هندبال فرانسه به من پیشنهاد داده است، البته الویتم حضور در لیگ داخلی است و اگر پیشنهاد خوبی شود، تیم‌های ایرانی را ترجیح می‌دهم، می خواهم در کشورم باشم تا به تیم ملی کمک کنم.
 
دروازه بان تیم ملی هندبال تصریح کرد: به علت حضور در اردوی تیم ملی نمی‌توانم در تیم‌های خارجی شرکت کنم، آنها قوانین و قواعد خاص خود را دارند و گاهی با تداخل‌ در برنامه‌های لیگ‌های خارجی، پیگیری تمریناتم در تیم ملی سخت‌تر می‌شود.
 
باباصفری درباره اردوهای تیم ملی نیز افزود: اردوها خوب، کادر فنی تیم ملی کشورمان از جمله مناد مربی بدنساز و مربی دروازه بان ها میلوان، تمرینات بدنی، تکنیکی خوبی در خصوص دروازه‌بانی انجام دادیم. با اینکه تمرینات سخت و پرفشار بود اما به آمادگی‌ خوبی دست یافته ایم.
 
با برنامه‌ریزی‌های خوب مسئولان فدراسیون، کادر فنی  قوی، اردوهای تدارکاتی مختلف و همدلی تیم ملی هندبال کشورمان به نتایج خوبی می‌رسیم.
 
 وی در پایان گفت: تا پایان هفته به صورت قطعی مشخص می شود که به تیم فرانسوی می پیوندم یا در لیگ داخلی می مانم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دروازه ، فرانسه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار