با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه استقلال، بازیکنان توانستند بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند.

بازیکنان استقلال پولدار شدند
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه روز گذشته آخرین روز نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال بود بر همین اساس در حال حاضر اکثر تیم‌ها در صدد هستند تا تیم خود را برای حضور در مسابقات آماده کنند، تیم فوتبال استقلال تهران نیز از جمله تیم‌هایی است که بعد از به پایان رسیدن فصل نقل‌وانتقالات در صدد آماده‌سازی تیم و همچنین پرداخت مطالبات بازیکنان است.

** تزریق پول توسط سبک‌دست به باشگاه
در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال به دنبال پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان هستند تا آنها با روحیه و انگیزه بالا در مسابقات ظاهر شوند.

طبق گفته مسئولان باشگاه استقلال قرار است امروز بخشی از مطالبات فصل آتی بازیکنان پرداخت شود و با توجه به اینکه حامی مالی باشگاه پولی را به باشگاه تزریق کرده بنابر این مسئولان استقلال مشکلی برای پرداخت مطالبات بازیکنان ندارند، در حال حاضر چند بازیکن از جمله وحید طالب‌لو و خرسندنیا برای رسیدگی به امور مالی خود به باشگاه استقلال رفتند و همچنین زرینچه دستیار قلعه‌نویی در فصل گذشته نیز به امور مالی باشگاه رفته و به نظر می‌رسد به دنبال دریافت مطالبات فصل گذشته است.

**بمب آبی
فریدون زندی بمب نقل وانتقالات استقلال است و قرار شده وی به این تیم ملحق شود و یک فصل دیگر پس از دو سال دوری ازآبی پوشان مجددا با مظلومی کار کند.جویباری در این خصوص گفت:باشگاه هیچ مذاکره ای با زندی انجام نداده است و مظلومی هم با خود این بازیکن صحبتی نکرده است و قرار نیست فریدون به استقلال ملحق شود.

** پروپچیچ منتظر نامه فیفا
از طرفی دیگر پروپچیچ بازیکن کرواسی با مسئولان باشگاه استقلال بر توافق رسیده و با جوابیه فیفا این بازیکن می‌تواند قرارداد خود را با آبی‌پوشان پایتخت به ثبت برساند و به دلیل اینکه بازیکن آزاد محسوب می‌شود بنابر این مشکلی برای ثبت قرارداد در هر زمانی ندارد. قرار است به محض رسیدن استعلام استقلالی ها از فیفا این بازیکن قرار دادش را ثبت کند.بد نیست بدانید جواب فیفا تا فردا به استقلال ابلاغ خواهد شد. با این حال باید دید پاسخ فیفا در مورد این بازیکن  مثبت است تا استقلال با او قرارداد ببندد.


** یزدانی آبی‌پوش نشد
همچنین مسئولان باشگاه استقلال در نظر داشتند که در لحظات پایانی نقل‌وانتقالات در روز گذشته سیاوش یزدانی مدافع تیم پیکان را جذب کنند، اما باشگاه پیکان حاضر نشد که رضایت‌نامه این بازیکن را صادر نماید و حتی این بازیکن در صفحه اجتماعی خود از مسئولان باشگاه پیکان خواسته بود که به آینده او رحم کنند و اجازه بدهند که به استقلال بپیوندد، اما در نهایت این امر صورت نگرفت و این مسئله به طور کلی منتفی شد.


سفر جویباری به تفلیس

معاون باشگاه استقلال امشب از کشور خارج می شود. علی نظری جویباری با هماهنگی مسئولان باشگاه قصد دارد برای رسیدگی به امور شخصی راهی گرجستان شود با تتوجه به این موضوع جویباری امشب تهران را ترک می کند و سفر چند روزه ای رادر تفلیس سپری خواهد کرد.


بهرام امیری عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان اظهار کرد: به طور کلی بعد از پایان نقل‌وانتقالات با بررسی‌های لازم در نظر داریم که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم و در حال حاضر این امر صورت گرفته و هم‌اکنون مطالبات بازیکنان به صورت مرتب پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: 30 درصد مطالبات فصل جدید بازیکنان در حال پرداخت است و بخشی از مطالبات فصل گذشته برخی از بازیکنان پرداخت شده و درصدد هستیم تا دیگر بازیکنان نیز مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نمایند و به طور حتم این امر طی چند روز آینده صورت خواهد گرفت.
عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال تصریح کرد: در حال حاضر سبک‌دست با مصوبه هیئت مدیره هزینه‌های باشگاه و 30 درصد مطالبات بازیکنان را تقبل کرده و از این طریق نیز مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شده که در هر ماه سبک‌دست، حامی مالی باشگاه مبلغی را به سیستم باشگاه تزریق کند و بر اساس آن جدول‌بندی کردیم تا مطالبات  پرداخت شود و این امر به دلیل این انجام شده شده که باشگاه و بازیکنان و همچنین سبک‌دست حامی مالی باشگاه با مشکلی مواجه نشوند.

حامی مالی باشگاه در هر ماه به میزان توافق شده چک کشیده است و این بین بازیکنان پخش شده است.

عضو کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال عنوان کرد: خوشبختانه ورودی و خروجی‌های تیم همه از مجموعه باشگاه راضی هستند و به طور کلی مجموعه باشگاه استقلال فصل بی‌حاشیه‌ای را در پیش گرفته است و از طرفی دیگر خوشحال هستیم که توانستیم خواسته‌های سرمربی تیم را انجام بدهیم.

وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال در حال حاضر دو جای خالی برای جذب بازیکن دارد و این به چه صورت خواهد بود، تصریح کرد:‌ با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است پروپچیچ به ترکیب اضافه شود و در مورد بازیکن دیگر هم هر زمان که مظلومی سرمربی تیم صلاح بداند، جذب خواهیم کرد.

وی در مورد مذاکره با سیاوش یزدانی افزود: مذاکره‌ای با این بازیکن صورت گرفته بود و باشگاه پیکان برای این بازیکن تقاضای 500 میلیون تومان کرده بود که ما از جذب یزدانی خودداری کردیم و هر زمان که مظلومی صلاح بداند بازیکن دیگری را جذب می‌کنیم.

در خصوص پروپچیچ هم نامه‌ای را به فیفا ارسال کردیم تا روال اداری را طی کند به طور حتم جوابیه به دست ما خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار