در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی كه به ریاست استاندار اصفهان تشكیل شد در خصوص 12 واحد تولیدی دارای مشكل تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

روند بررسي و رفع مشكلات واحدهاي توليدي اصفهان با بررسي مشكلات 12 واحد توليدي ادامه يافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه كارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان گفت: بیشتر مشكلات واحدهای تولیدی ملی است و باید در سطح ملی پیگیری شود.

رسول زرگرپور با بیان اینكه به بانكها اجازه برخورد سلیقه ای داده نمی شود، گفت: مدیریت استان و همچنین دفتر ریاست جمهوری به جد پیگیر مصوبات این جلسه است.

استاندار اصفهان افزود: نرخ رشد بیكاری در استان اصفهان یك و نیم درصد بالاتر از متوسط كشور است و واحدهای تولیدی باید برای خروج از بحران و افزایش اشتغال برنامه های خوبی ارائه نمایند.

زرگرپور با تاكید بر اینكه تسهیلات بانكی به واحدهایی اختصاص خواهد یافت كه شرایط و برنامه برای خروج از بحران داشته باشد، گفت: در غیر این صورت به بانك ها اجازه ارائه ی تسهیلات داده نخواهد شد.

گفتنی است در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی كه به ریاست استاندار اصفهان تشكیل شد در خصوص 12 واحد تولیدی دارای مشكل بحث و تبادل نظر گردید و تصمیمات لازم در خصوص آن ها اتخاذ شد.  

انتهای پیام/ح
برچسب ها: جلسه ، کارگروه ، ستاد ، تسهیل ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.