رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم خبر داد: تامین روشنایی محوطه امامزاده زید بن علی(ع) سمیرم صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن قیصری اظهار داشت: پروژه تامین تامین روشنایی محوطه امامزاده زید بن علی(ع) سمیرم به اتمام رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: 40 عدد چراغ مخصوص پارکی جهت تامین روشنایی محوطه امامزاده زید بن علی(ع) سمیرم در محوطه این امامزاده واجب التعظیم به مساحت 2000 متر مربع نصب گردید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم در ادامه افزود: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون ریال صورت گرفت که با همت خیرین و همچنین از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان بودجه این پروژه تامین شد.

حسن قیصری در ادامه گفت: آستان امامزاده زیدبن علی (ع) در شهرستان سمیرم، در فاصله 2 کیلومتری روستای قلعه قدم و در فاصله 17 کیلومتری سمیرم به ونک واقع شده استاین بنا در محیط بسیار سر سبز قرار داشته و وجود 4 چشمه ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می رود وجود درختان بید، نارون و کبوده و گردو در اطراف امامزاده مکانی سیاحتی و زیارتی را برای زائرین دور و نزدیک فراهم ساخته است یکی دیگر از مختصات این امامزاده وجود درخت کهنسال گردویی است که به عقیده اهالی عمری طولانی داشته و آن را مقارن با شهادت این امامزاده بزرگوار می دانند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این امامزاده بزرگوار نسبشان طبق عقیدة اهالی و معتمدین محل به امام سجاد (ع) می رسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.