مدیر تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری ‏اصفهان از برگزاری جشنواره هفته های فرهنگی شهرهای کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ امیرحسین ماه آورپور افزود:در این جشنواره برنامه به این صورت خواهد بود که یک هفته شهروندان اصفهانی میهمان شهرهایی همچون تبریز، اهواز و شیراز خواهند بود و یک هفته هم شهروندان آن شهرها میهمان اصفهان می شوند.

وی به برنامه های اخیر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری ‏اصفهان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه ضیافتی با طعم خرما با هدف ارائه الگوی ساده زیستی و معرفی ‏خرما به عنوان یک مواد غذایی پر خاصیت و با شعار "قناعت به رنگ سادگی" برگزار شد.

مدیر تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری ‏اصفهان ادامه داد: در این جشنواره 25 غرفه در موضوعات آموزش انواع غذاها، ‏دسر و نوشیدنی ها، صنایع دستی تهیه شده با خرما در باغ غدیر به همراه برنامه جُنگ شادی برپا شد.

وی اجرای نمایش طنز "آقای شوهر و خانم همسر" در محل باغ نور را از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد و اظهارداشت: ویژه برنامه تئاتری از جنس طنز از هفته آینده به مدت 30 شب در اصفهان برگزار خواهد شد که اطلاع رسانی دقیق تر آن به شهروندان انجام می شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.