معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت :استاندار کرمان نگاه مثبت به توسعه نیروی انسانی و بویژه در حوزه زنان دارد و توسعه نیروی انسانی، عمرانی و اجتماعی را در کنار هم می بیند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان،اطهره نژادی درآیین اختتامیه سومین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری های تخصصی و شبکه ای سازمان های مردم نهاد و دستگاههای اجرایی حوزه زنان و خانواده استان های کرمان و هرمزگان، از میزبانی کرمان برای برگزاری این نشست ها در سه روز تشکر کرد.

وی افزود: حضور پرنشاط، فعال و موثر بانوان در این نشست ها را به عنوان اعلام آمادگی آنها برای حرکت در مسیر توسعه پایدار، متوازن و همه جانبه می دانیم.

نژادی اظهار کرد: در جامعه زنده، شهروندان به هم اعتماد می کنند، تحمل شنیدن یکدیگر را دارند، یک جانبه نگاه نمی کنند و نظافت فضای عمومی را نظافت خانه خود می دانند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت، فرصتی برای سعی و خطا نیست اظهار کرد: جامعه ای زنده است که شان و شخصیت تولید کننده از صاحب سمت بالاتر باشد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوریبیان کرد: اگر کشور اقتدار خود را حفظ کند و بخواهیم به سند چشم انداز برسیم باید به قائده مداری و سیستم مداری و نظارت جدی و پایدار در اجرای قانون پایبند باشیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته با توجه به زور بازوی مردان بسیاری از کارهای فیزیکی را مردان و مدیریت جوامع را زنان انجام می دادند، گفت: اما امروز زمانه متفاوت است و بسیاری از چیزها که حاصل خرد انسان بوده جای ابزارهای فیزیکی را گرفته است.

نژادی تصریح کرد: زمان آن رسیده که نیروی انسانی را یک سرمایه بدانیم و نیمی از این سرمایه را بلا استفاده نگه نداریم.

وی تاکید کرد: امروز زنان برای زنان کار نمی کنند بلکه مادر، همسر و دختر هستند وهمیشه کلیشه های تعریف جوامع را شکسته اند و بدرستی حرکت کرده اند و اگر قصوری بوده به این دلیل است که ما از نظارت می ترسیم و باید پاسخگو باشیم.

نژادی با بیان اینکه دو راه برای توسعه داریم که یا نخبگان و یا جامعه و اینکه توامان با هم تصمیم بگیرد، گفت: اصول توسعه شایسته سالاری، بروکراسی صحیح، صنعتی شدن و توزیع عادلانه منابع در همه جای کشور است.

وی تصریح کرد: اگر در مسیر توسعه یافتگی حرکت کنیم ضروری است که به بنیان های فکری یکسان برسیم.

وی افزود: تغییرات جهانی با شتاب انجام می شود و ضرورت دارد که خود را با آنها همراه کنیم.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.