مرکز رشد نانو واحد تهران شرق از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند

مرکز رشد واحد تهران شرق آمادگی خود را برای حمایت از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه‌ی نانو و انرژی‌های نو را اعلام می‌کند.

قباد بهزادی پور مدیر مرکز رشد نانو و انرژی های نو تهران شرق در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این مرکز با عنوان نانو و انرژی‌های نو فعالیت خود را از ابتدای امسال آغاز کرده است چشم انداز این مرکز استقرار اقتصاد دانش‌محور در دانشگاه از طریق ارتقای توان علمی و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت رفع نیازهای پژوهشی و فناوری در حوزه نانو برای ساخت و تولید نانو ذرات، نانو کامپوزیت‌ها و نانو ساختارها و همچنین در حوزه انرژی‌های نو و تجدید پذیر می‌باشد. 

به گفته‌ی وی هدف اصلی این مرکز ایجاد فضای مناسب جهت تجاری کردن یافته‌های علمی و فناورانه و همچنین حمایت از توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان است. تمهید بسترهایی جهت تعامل با اعضای هیئت علمی و ارائه مشاوره‌های لازم جهت کسب و کار، هدایت موضوعات تحقیقاتی در دانشگاه‌ بر اساس نیاز صنایع، گسترش و توسعه واحدهای کوچک و متوسط دانش‌بنیان و فناور به منظور پروژه‌های ملی، بستر سازی جهت تجاری نمودن دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی و ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانش‌محور بر اساس حوزه نانو و انرژی های تجدید پذیر به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب به جهت جذب دانش‌آموختگان با توجه به رشته‌های موجود دانشگاهی از دیگر اهداف این مرکز به شمار می‌رود. 

بهزادی پور در پایان افزود: مرکز رشد واحد تهران شرق آمادگی حمایت از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان در زمینه‌ی نانو و انرژی‌های نو را دارد.

وی تصریح کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت roshd.iauet.ac.ir مراجعه کنید. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار