نفر نخست وزن 74 کیلو گرم مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان گفت:برای آن که مسافر رقابت های جهانی 2015 باشم همه جوره تلاش کردم که امیدوارم در نهایت به حقم برسم.

علی رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس از قهرمانی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با تصمیم شورای فنی به رقابت های زیلکوفسکی لهستان اعزام شدم که خوشبختانه در این رقابت ها نیز بدون آنکه حتی یک امتیاز هم به حریفانم بدهم با قدرت به سکوی نخست رسیدم.

وی تصریح کرد:در یک سال گذشته همه جوره تلاش کردم و بدون وقفه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم که به لطف خدا توانستم در میادین پیش رو موفق شوم البته امیدوارم کادر فنی هم از عملکردم رضایت داشته باشد و برای سپردن دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی به من اعتماد کند.

قاسمی در پاسخ به این سوال که اگر به دوبنده تیم ملی برسد چه برنامه ای برای حضور پر قدرت در مسابقات جهانی و شکست حریفان نامداری چون باروز آمریکایی خواهد داشت گفت:پس از حضور در اردوهای تیم ملی و قرار گرفتن در جمع ملی پوشان با تجربه هم اکنون به لحاظ فکری و بدنی شرایط خوبی دارم و با مشورت و کمک مربیان به طور حتم بدون برنامه که به رقابت های جهانی نمی روم،در خصوص جردن باروز هم قبول دارم او بهترین کشتی گیر وزن 74 کیلو گرم است اما به هر حال شکست این قهرمان نامدار هم کار غیر ممکنی نیست و شما شک نداشته باشید در صورت رویارویی با او بهترین مبارزه را خواهم کرد.

آزاد کار تهرانی کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد:از خانواده ام که همواره من را مورد حمایت قرار دادند و همچنین اکبر فلاح مربی ام که زحمات بسیاری در این سال ها کشیده صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم با یک مدال خوشرنگ در رقابت های جهانی جواب محبت های آنها را پاسخ دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار