عضو هیئت مدیره باشگاه راه آهن کریسال معتقد است، اعضای هیئت مدیره فقط می‌توانند به سیاست‌های کلان باشگاه ورود کنند.

مشاور بانوان در باشگاه راه آهن کریستالمرتضی طلایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اضافه شدنش به باشگاه راه آهن کریستال بیان کرد: به هر حال سال‌های گذشته در خدمت ورزش کشور بوده‌ام سوابق خوبی در باشگاه پاس و فولاد ماهان داشته‌ام و مالک جدید باشگاه با تحقیقاتی که کرده بود از من خواست تا به آنها در سمت عضو هیئت مدیره همکاری داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران درباره  اهدافش برای ارتقای باشگاه راه آهن ابراز کرد: طبق توافقاتی که با مالک باشگاه داشتیم ورزش پایه، توجه به مناطق محروم و دوری از حاشیه‌ها در الویت قرار می‌گیرند.

 وی ادامه داد: سند چشم انداز 20 ساله‌ای برای باشگاه در دست اقدام داریم و امیدواریم  با این هدف‌گذاری الگوی خوبی برای سایر باشگاه‌ها شویم.

 طلایی درباره‌ی غیر فوتبالی بودن اعضای هیئت مدیره باشگاه راه آهن گفت: ما برای تیم داری نیامده‌ایم و به مسائل کلان باشگاه خواهیم پرداخت قطعا راه آهن را به یک باشگاه فرهنگی- ورزشی تبدیل خواهیم کرد.

 عضو هیئت مدیره باشگاه راه آهن کریستال ادامه داد: مطالعه‌ زیادی صورت خواهد گرفت که در این زمینه  مشاور بانوانی به باشگاه اضافه خواهیم کرد تا موفقیت‌های روز افزون بانوان را در رشته‌های ورزشی شاهد باشیم.

وی درپایان در خصوص اینکه باشگاه راه آهن جزو اموال "ب. ز" بوده است اظهار کرد: در این زمینه سوالی نکنید و توافق ما با شرکت کریستال بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار