سرمربی تیم فوتبال آرسنال پاسخ اظهارات طعنه آمیز اخیر سرمربی پرتغالی چلسی را داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم چلسی و آرسنال هفته آینده در چارچوب جام خیریه  رو در روی هم قرار خواهند گرفت اما سرمربیان دو تیم چند روز زودتر از سوت  آغاز مسابقه جنگ را شروع کرده اند.

سرمربی فرانسوی آرسنال پیش از این گفته بود که قهرمانی در لیگ برتر برای آرسنال در چند سال اخیر به این دلیل که چلسی و چند تیم بزرگ دیگر جزیره پول‌های هنگفتی صرف جذب بازیکنان کرده‌اند غیر ممکن بوده است.

مورینیو هم در پاسخ به ادعای ونگر گفت که اگر شما رقمی را که باشگاه‌ آرسنال در سه، چهار سال گذشته در فصل نقل‌ و انتقالات صرف خرید بازیکن کرده‌ جمع بزنید به رقم شگفت‌انگیزی می‌رسید.

مورینیو در طعنه ای آشکار به ونگرگفت، برای محاسبه هزینه هایی که صرف خرید بازیکن کرده فقط کافی است یک ماشین حساب  دست بگیرد و این ساده‌ترین راه ممکن برای این کار است.

آرسن ونگر هم سخنان مورینیو را بی جواب نگذاشت، او در پاسخ به اظهارات سرمربی پرتغالی چلسی به خبرنگاران گفت: ما به این که مردم  چه فکری می کنند یا چه می گویند گوش نمی دهیم ما هر وقت که احساس کنیم باید بازیکن بخریم، پول خرج می کنیم. شما نباید به چیزی که مردم می گویند گوش کنید زیرا گاهی اوقات در طول یک هفته من  نظرات متفاوتی دریافت می کنم ،برخی می‌گویند من در بازار نقل و انتقالات به حد کافی پول خرج نمی‌کنم و برخی هم می‌گویند بیش از اندازه خرج می‌کنم.

ونگر افزود: ما فقط سعی داریم تصمیم های درست بگیریم. وقتی پول داشته باشیم خرج می کنیم ولی وقتی پولی نداریم هزینه نمی کنیم.

وقتی از ونگر در مورد تلاش برای جذب ادن آزارد پیش از اینکه او از لیل به چلسی ملحق شود، سئوال شد، وی گفت: فقط چند میلیون برای جذب این بازیکن بلژیکی کم آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار