مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: سبک بازی ذوب‌آهن مانند تیم های اروپایی است ولی ملوان برابر این تیم قدرتمند محکوم به پیروزی است.

محمد نزهتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نخستین دیدار ملوان در لیگ برتر فوتبال مقابل ذوب آهن اظهار کرد: در هفته نخست لیگ برتر به دلیل این که تیم‌ها شناخت چندانی از هم ندارند هر نتیجه‌ای می‌تواند ثبت شود و بعید نیست تیم هایی که تا کنون به آمادگی لازم نرسیده اند تیم های هماهنگ و آماده را از سد راه بردارند.

وی افزود: ذوب آهن استراژدی خوبی در بازیهایش به کار می‌گیرد. سبک فوتبالی آنها به گفته کارشناسان مانند تیم های اروپایی است و با توجه به اینکه تمرینات خود را خیلی زود شروع کرده و اردوهای مناسبی برگزار کرده‌اند از  لحاظ هماهنگی نسبت به ملوان در وضعیت بهتری به سر می‌برند اما ملوان در تمام بازی‌های خانگی محکوم به پیروزی است.

وی در ادامه گفت: به دلیلی این که تنها 2 هفته است زیر نظر امیر قلعه نوعی و کادر فنی اش تمرین می‌کنیم، آمادگی چندانی برای بازی مقابل ذوب آهن نداریم ولی با همین آمادگی نسبی نیز باید برای رسیدن به پیروزی نهایت تلاش خود را انجام داده و مردم انزلی را خوشحال نماییم.

نزهتی در رابطه با مشکلات مدیریتی باشگاه ملوان بیان کرد: مشکلات اساسی بازیکنان ملوان تا حدودی حل شده است هرچند کنار رفتن بهشتی از مالکیت باشگاه سبب می‌شود مقداری مشکل داشته باشیم.

مسئولان انزلی و هیئت مدیره باشگاه به خصوص احمد دنیا مالی رئیس هیئت مدیره باید به یاری تیم شتافته و اجازه ندهند این موضوع خللی به نتیجه گیری ملوان در فصل جاری وارد کند.

انزلی چی‌ها از تیم ملوان نتیجه می‌خواهند و کاری به مشکلات موجود ندارند کادر فنی صاحب سبک و با تجربه تیم و بازیکنان خوب ملوان بدون در نظر گرفتن مسائل مدیریتی باشگاه دست به دست هم داده و نتایج خوبی را در لیگ پانزدهم رقم خواهد زد.

نزهتی در ارتباط با بازگشت به ملوان خاطر نشان کرد: مسائل شخصی سبب شد چند سال از ملوان دور شوم اما خوشحالم  که بازگشتم با استقبال هواداران مواجه شده و این حمایت سبب می‌شود با انگیزه مضاعف برای ملوان بازی کرده و بهترین بازی ها را برای خوشحالی مردم انزلی انجام دهم.


انتهای پیام/ 
برچسب ها: نزهتی ، ذوب آهن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار