خود واقعی انسان‌ها را هنگامی که روبروی آینه می‌ایستند می‌توان مشاهده کرد.

مروارید رضایی عکاس جوان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایشگاه عکس «حقیقت انعکاسی است از جهان بر آینه چشمان تو» گفت: به اعتقاد من انسان‌ها وقتی که روبروی آینه می‌ایستند یا در حالتی که انعکاس تصویرشان روی شیشه‌ها نمایان است خود واقعی‌شان را بدون هیچ نقابی نشان می‌دهند.

وی افزود: وقتی لنز دوربین را رو به مردم و چهره‌شان تنظیم می‌کنیم نمی‌توانید خود واقعی‌شان را ببینید و حتی ممکن است مورد اعتراض واقع شوید اما هنگامی که انعکاس را سوژه قرار دهی می‌توانید حقیقت آدمها را با دوربین ثبت کنید.

رضایی تصریح کرد: مجموعه عکس‌های من که این روزها تحت عنوان نمایشگاه «حقیقت انعکاسی است از جهان بر آینه چشمان تو» در فرهنگسرای ارسباران قابل تماشا است حاصل سه سال تلاش مداوم و زحمت بسیار است چرا که انتخاب سوژه تمرکز روی انعکاس، فضای خاص و نگاه خاصی را می‌طلبد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه این اولین نمایشگاه عکاسی من است علاقمندان به این هنر و افرادی که مرا نمی‌شناختند به خوبی با آثارم ارتباط برقرار کردند و جرقه ایده‌های زیادی را در ذهنم روشن ساخت که در آینده حتما روی آنها کار خواهم کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه «حقیقت انعکاسی است از جهان بر آینه چشمان تو» تا 13 مرداد در فرهنگسرای ارسباران میزبان علاقمندان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار