امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دشمن بداند اسرائیل خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و این کشور را که از ساختاری جعلی برخوردار می باشد به رسمیت نمی شناسیم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام حسین توسلی در روز اهدای خون با اشاره به فرهنگ اهدای خون به نوان تضمین سلامتی بیماران در مورد توافقنامه هسته ای گفت : همان طور که کنگره آمریکا توافقنامه مذاکرات 1+5 را مورد بررسی قرار داده است، این بیانیه هم باید در مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی مورد برری قرار بگیرد .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: توافقنامه هسته ای به معنای این نیست که دیگر ندای مرگ بر آمریکا در آسمان ایران اسلامی شنیده نشود، دشمن بداند اسرائیل خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و این کشور را که از ساختاری جعلی برخوردار می باشد به رسمیت نمی شناسیم .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه آمریکا وامدار اسرائیل در مذاکرات هسته ای در وین بود، اضافه کرد: هر قدمی که آمریکا در جریان مذاکره با ایران در روند مذاکرات 1+5 با ایران برمی داشت ، پیگیر منافع اسرائیل بود .

امام جمعه شهرستان پردیس  اظهار داشت: توافقنامه هسته ایران با قدرت های جهان نشان داد که ایران اسلامی اهل گفتگو و تعامل با دنیاست و دنیا با این شخصیت ایران اسلامی آشنا شد .

امام راحل قانون مشروطیت را درست شفاف سازی کرد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت : معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به درستی قالب محتوایی قانون مشروطیت را برای ملت ایران شفاف سازی کرد.

حجت الاسلام حسین توسلی در مورد صدور فرمان مشروطیت اتفاقی تاریخی در مرداد ماه گفت: این فرمان تاریخی از مهمترین رخدادهای تاثیرگذار در تاریخ سیاسی ایران اسلامی آن هم در جریان استکبار ستیزی پدید آمد ، محسوب می شود .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: فرمان مشروطیت به قلم قوام السلطنه و مظفرالدین شاه ثبت شد و در اصل تشکیل مجلس شورای ملی بود زیرا برای اینکه جنبش متحصنین را ساکت کند ، این فرمان را امضاء و تصویب کرد .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه تغییر برخی بندها و انحراف مسیر قانون مشروطیت سلطنت پهلوی را در ایران اسلامی بی اعتماد کرد اضافه کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به درستی قالب محتوایی قانون مشروطیت را برای ملت ایران شفاف سازی کرد .

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهارد اشت: با شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول و قواعد اسلام ناب محمدی (ص) دست استکبار جهانی برای همیشه از دخالت در امور ایران اسلامی قطع شد .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.