مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از افتتاح و کلنگ‎زنی 15 پروژه عمرانی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درروزهای12 و 13 مردادماه سالجاری دراستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ عباسی افزود: هدف از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان افتتاح و کلنگ‎زنی 15 پروژه و همچنین بازدید از پیشرفت فیزیکی دو پروژه عمرانی می باشد.

وی اظهار کرد: برنامه های کاری وزیرافتتاح مجموعه ورزشی کارگران در روستای ایلوار شهرستان کردکوی، آغاز عملیات اجرایی مرکز درمانی در شهرستان بندرگز، افتتاح مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی شمال کشور و بازدید از ساختمان در حال احداث اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت اداری استان می باشد.

عباسی بیان کرد: مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز درمانی در شهرستان آزادشهر، افتتاح متمرکز هشت مرکز معلولان بهزیستی در شهرستان گنبدکاووس، آغاز عملیات اجرایی دو مرکز درمانی به صورت متمرکز در شهرستان‎های کلاله و مینودشت از دیگر برنامه های کاری وزیر در استان خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: این سفر بمدت دو روز بطول می انجامد و وزیر از صبح روز دوشنبه 12 مرداد ماه وارد استان می شود و ساعات پایانی روز 13 مرداد ماه استان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.  

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.