نائب قهرمان وزنه برداری جانبازان معلولین گفت: من برای چشیدن طعم پیروزی جانم را فدا می‌کنم.

پیروزی از آنچه فکر می‌کنید بیشترین استبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نائب قهرمان وزنه برداری جانبازان معلولین جهان در رابطه با آمادگی حریفان و چگونگی برگزاری این دوره از رقابت‌های آزاد قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: مسابقات آزاد قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه فرصتی برای اثبات توانایی‌های من و سایر ورزشکاران است. این رقابت‌ها میزان قدرت و توانایی جانبازان و معلولین را می‌سنجد و ورزشکاران با توجه با قابلیت خودشان مقام کسب می‌کنند.

وی بیان کرد: تیم ما توانست در روز اول و دوم مسابقات 2 مدال طلا و 1 نقره کسب کند و در روز چهارشنبه نیز با بدست آوردن 1 مدال طلا و 1 نقره و 3 مدال طلا و 2 نقره را در مجموع تا پایان روز سوم از آن خود کنیم. 


وی ادامه داد: از میان رقیب‌ها در کشور چین و روسیه بسیار قدرتمند هستند و پا به پای ما در جدول قرار می‌گیرند.


حامد صلحی پور در پاسخ به سوال نحوه برگزاری مسابقات عنوان کرد: این دوره از مسابقات آزاد قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه در شهر آلماتی قزاقستان با حضور نمایندگان 28 کشور از 4 مرداد تا 8 مرداد برگزار می‌شود که بنده به شخصه رضایت کامل دارم.
وی در پایان افزود: فردا 5شنبه 8 مرداد سامان رضی در دسته 97 کیلوگرم وعلی صادقی زاده در دسته 107 کیلوگرم مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند.


گفتنی است: این دوره از مسابقات با حضور رسیامند رحمان، احمد امین زاده، علی صادق زاده، سامان رضی، حامد صلح پور، مجید فرزین، نادر مرادی و امیرجعفری برگزار می‌گردد.



انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار