بیش از هزار و پانصد کانون فرهنگی هنری در مساجد استان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۶۴۶ کانون در شهرها و ۹۹۵ کانون در روستاها فعالیت می کنند.

فعالیت بیش از هزار و پانصد کانون فرهنگی هنری در مساجد خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اجرای پالایش و رتبه بندی کانون ها، گفت: در تلاشیم با نظارت دقیق تر بر عملکرد کانون ها، در اختصاص اعتبارات و امکانات به عدالت نزدیک شویم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در سال جدید فعالیت های کانون ها بر چهار محور قرآن و عترت، نماز و مسجد، خانواده و سبک زندگی و فعالیت های عمومی فرهنگی و هنری متمرکز شده است.

عبداللهی کمبود فضا را یکی از مشکلات اصلی کانون های مساجد دانست و اظهار داشت: علی رغم تخصیص برخی امکانات به کانون ها، موضوع مکان همواره دغدغه اصلی بشمار می رود.

وی افزود: عدم آگاهی مدیران از قوانین تأسیس و توزیع امکانات کانون‌ها از دیگر مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به توفیق دبیرخانه در برنامه پنجم توسعه، گفت: تا پایان سال جاری باید 65 کانون به کانون های استان اضافه شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.