ساری؛

۱۵ برنامه هفته رسانه در آمل

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی آمل گفت: خبرنگاران این شهرستان با فعالیت مستمر و تلاش شبانه‌روزی‌شان از فعال‌ترین خبرنگاران مازندران هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری؛محمدی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی، فعالیت در عرصه خبر و تنویر افکار عمومی افزود :در چهارمین جشنواره مطبوعات مازندران که سال گذشته برگزار شد،آملی‌ها در این رویداد فرهنگی و خبری پنج عنوان برتر خبرنویسی، گزارش‌نویسی و عکاسی را به نام خود ثبت کردند تا در کسب رتبه‌های برتر دومین شهر مازندران لقب گیرند.

وی با اعلام اینکه روز خبرنگار به‌مناسبت گرامیداشت شهید محمود صارمی برگزار می‌شودتصریح کرد: برگزاری مناسبت‌های روز خبرنگار در قالب هفته رسانه در این شهرستان با تصمیم‌گیری مسئولان شهری انجام شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته رسانه از دهم تا هفدهم مرداد امسال برگزار می‌شود،گفت: ۱۵ برنامه متنوع در این هفته برای پاسداشت فعالیت خبرنگاران گنجانده شده است.

محمدی یادآور شد: دیدار اصحاب رسانه و خبرنگاران با امام جمعه، دیدار با پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی و دیدار با خانواده‌های جانباز و شهدا از برنامه‌های هفته رسانه است همچنین همایش تجلیل از خبرنگاران عرصه خبر به‌صورت متمرکز در روز چهاردهم مرداد امسال با همکاری ستاد بزرگداشت هفته رسانه که متشکل از مسئولان شهری است، در تالار فردوس بخش دابودشت برگزار می‌شود و در آن از خدمات خبرنگاران از سوی بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و ادارات و نهادهای دولتی قدردانی می‌شود.

وی به افتتاح دفتر خانه مطبوعات استان در آمل اشاره کرد وافزود: باید بیشتر از گذشته مسئولان در پاسخ‌گویی به اصحاب رسانه آماده باشند زیرا این افراد هم برای پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.