مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت : گازرساني به شهركهاي صنعتي تأثير بسزايي در رونق كسب و كار واحدهاي صنعتي كوچك و افزايش توليد دارد .

به گـزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری به نقل از روابط عمـومی شـرکت شهرکهـای صنعتی مازندران موسوي در جلسه با مديرعامل شركت گاز استان كه در آستانه فرارسيدن 21 مرداد روز حمايت از صنايع كوچك و در راستاي هم آهنگي با دستگاههاي خدمات رسان جهت انجام خدمات زيربنايي در شهركها و نواحي صنعتي برگزار شد افزود : تعامل و همكاري دوسويه شركت شهركهاي صنعتي و شركت گاز بسيار مناسب بوده و در همين راستا ، درحال حاضر 23 شهرك و ناحيه صنعتي استان داراي گاز طبيعي مي باشند .

وی افزود : واحدهاي توليدي و صنعتي با اتصال به شبكه گاز ، از مزاياي ويژه آن شامل كاهش آلودگي هوا ، تقليل قيمت تمام شده محصولات توليدي و همچنين استفاده مناسب از سوخت طبيعي بهره مند مي شوند .

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: درحال حاضر ، در شهـرك صنعتي بابلسر و ناحيـه صنعتي درونكلاي شرقي لوله كشي گاز انجام شده و در مرحله تزريق مي باشند .

موسوي گفت: عملياتي بودن شركت گاز موجب اجراي درست برنامه ها خواهد شد و با تفكر همگرايي و همكاري ، گازرساني به شهركها و نواحي صنعتي سرعت مي گيرد .

مديرعامل شركت گاز استان نيز در اين جلسه گفت : توسعه گازرساني در سطح استان در دستور كار قرار دارد .

ابراهيم زاده افزود : كيفيت ، دقت و سرعت در انجام پروژه هاي گازرساني از اهميت ويژه اي برخوردارند و به شدت مورد ارزيابي قرار مي گيرند .

در پايان اين جلسه مقرر شد ، جلسه مشترك مديرعامل و معاونين شركت شهركهاي صنعتي و شركت گاز ، بمنظور تبادل اطلاعات و تسريع در روند اجراي پروژه ها برگزار شود .

انتهای پیام/ز

برچسب ها: گازرسانی ، شهرک ، صنایع ، رونق ، کوچک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.