شیراز؛

تعمیر 32 میلیونی یک تلفن همراه

با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس فردی که با به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی فردی در شیراز از طریق اینترنت اقدام به برداشت های غیر مجاز كرده بود ، شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس پلیس فتا فارس گفت: فردي با ارائه مرجوعه قضائی به مأموران اين پليس مدعی شد از طریق فضای مجازی مبلغ 32 میلیون ريال به صورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده است که پس از استعلام از بانک متوجه می شود برداشت از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

سرهنگ "سيد موسي حسيني" ادامه داد: پس از تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند.

وي افزود: با بررسی های به دست آمده مشخص شد شاکی برای تعمیر تلفن همراه خود به تعمیرگاه مربوطه مراجعه کرده و سپس برای پرداخت وجه مورد نظر کارت خودپردازش را در غیاب صاحب مغازه به شاگردش تحویل می دهد.

شاگرد نیز پس از دریافت رمز ، تراکنش مالی را از طریق دستگاه كارت خوان انجام و در ادامه صاحب عابرکارت فراموش می کند کارتش را تحویل بگیرد.اين مقام انتظامي تصريح كرد:شاگرد مغازه نیز از این فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کرده و در اولین اقدام با مراجعه به عابربانک رمز دوم حساب شاکی را فعال و به صورت اینترنتی از حساب وی به صورت غیرمجاز برداشت می کند.

سرهنگ حسینی بار ديگر به شهروندان هشدار داد: کارت های اعتباری به منزله پول نقد می باشد و همواره افراد می بایست در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: تعمیر ، میلیونی ، تلفن ، همراه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.