رئیس رسانه ملی با تقدیر از عوامل مجموعه‌های ماه رمضان:

برخی جریان‌ها قصد جدایی مردم از رسانه ملی در ماه رمضان را داشتند

دکتر سرافراز رئیس رسانه ملی، با حضور در معاونت سیما و شرکت در جلسه مدیران شبکه‌ها، از زحمات مسئولین و دست‌اندرکاران برنامه‌های ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  روابط‌ عمومی صداوسیما، دكتر سرافراز در این جلسه با تشكر از تلاش‌های دست‌اندركاران شبكه‌ها در تولید و پخش برنامه‌های ماه مبارك رمضان، تاثیرگذاری رسانه در این ماه را به خاطر درك دقیق فرصت‌ها و موقعیت‌ها دانست و افزود: هر سال بر پیچیدگی كار رسانه‌ای افزوده می‌شود و تلویزیون باید از سامانه هوشمند و یادگیرنده برخوردار شود.

وی افزود: البته جریاناتی در خارج از سازمان سعی داشتند تا با توسل به مطالب خلاف واقع، مردم را در این ماه پرفیض و بركت از رسانه ملی جدا كنند. مثلاً مخالفت صداوسیما با توافق ژنو یا صلح امام حسن(ع)، تا تاثیر رسانه را كم كرده و اعتماد مردم از رسانه ملی سلب شود، كه البته موفق نشدند و سیما توانست با تولید برنامه‌های مناسب و پرمحتوا، اعتماد مخاطب را بیشتر از گذشته جلب كند.

وی با تقدیر از سریال‌های "پایتخت"، "دردسرهای عظیم"، و "گاهی به پشت سر نگاه كن"، و خصوصاً پیام‌های رمضانی سریال پایتخت، این برنامه‌ها را در جلب رضایت مخاطبان موفق دانست و ضمن قدردانی از دست‌اندركاران، كارگردانان، تهیه‌كنندگان و هنرمندان، این سریال‌ها را سنجیده دانست و بر لزوم درك بایسته‌های محیط رقابتی كنونی تاكید كرد.

رئیس رسانه ملی، عنوان كرد كه برنامه‌های "جشن رمضان"، "خندوانه" و "ماه عسل"، به لحاظ تنوع آیتم، ساختار متفاوت و میهمانان ویژه، از كیفیت بهتری نسبت به گذشته برخوردار بوده و برنامه‌های "جمع‌خوانی قرآن كریم" كه از اقصی نقاط كشور در شبكه‌های سراسری انعكاس یافت و همچنین سایر برنامه‌های مذهبی شبكه‌ها، نشان از برنامه‌ریزی محتوایی مناسب برای این ایام داشت و قابل تقدیر است.

دكتر سرافراز اضافه كرد كه اشكالات جزئی نیز بعضاً مشاهده می‌شد، كه این موضوع بیشتر برای برنامه‌های زنده هر روزه رخ می‌دهد و لزوم تشكیل یك اتاق فكر دائمی برای این برنامه‌ها احساس می‌شود، تا بیش از پیش هدایت شوند.

در پایان این جلسه، سرافراز بر مبنای نظرخواهی‌ها و بازخوردهای دریافتی از مخاطبان، رضایت از برنامه‌ها را بهترین خدا قوت به همكاران ساعی سازمان برشمرد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سما
۱۵:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
جدی خیلی صریح میتونن بگم سریال گاهی به پشت سرنگاه کن فوق العاده بود...
درمورد پایتخت ودردسرهای عظیم بایدبگم یه بچه پنج ساله هم میتونست بفهمه این آثار خالی از هنر بود ...واقعا ارزش دیدن نداشتن.من واقعا توقع چنین چیزی از آقای سیروس مقدم نداشتم.
راستی یه سوال:تواین مراسم استادامین تارخ حضورنداشتن؟
عکس نمیزارید آیا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
درود بی پایان بر ماه عسل.... بچه ها متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
صدای استاد شجریان چرا پخش نشد؟؟؟؟!!!
آخرین اخبار