جشنواره و مسابقه تخصصی فناوری نانو در تاریخ 11 و 12 شهریور ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار می‌شود.

منصور شیخان معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جشنواره و مسابقه تخصصی فناوری نانو با محوریت کاربرد فناوری نانو در علوم فنی مهندسی، علوم پایه و علوم پزشکی است به همین ترتیب نمایشگاهی نیز برای تجاری سازی محصولات و معرفی طرح‌های برخی شرکت‌ها بر پا خواهد شد.

در این نمایشگاه شرکت‌ها و مراکز رشد سراسر کشور به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی شرکت خواهند داشت و اختراعات ملی و بین المللی ارائه شده،‌ مورد داوری قرار می‌گیرند و همچنین طرح‌های پژوهشی دانشگاه‌ها و محصولات نمونه‌ای که ساخته شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. مقالاتی که در مجله‌های پژوهشی مطرح در این سه سال اخیر به چاپ رسیده‌اند نیز در این جشنواره شرکت داده خواهند شد. 

وی افزود: این جشنواره فرصتی برای تمام دانشجویان دانشگاه آزاد و اعضای هیئت علمی و پژوهشگران دانشگاه‌های دولتی است تا بتوانند آثار خود را در معرض دید بگذارند. دریافت رتبه برای دانشجویان و شرکت کنندگان در این جشنواره می‌تواند برای ادامه  تحصیل و سوابق کارآمد باشد و برگزاری این سابقه در سطح ملی می‌تواند یکی از مزایای آن به شمار رود.

وی در پایان تصریح کرد: دریافت آثار تا 15 مرداد صورت می‌گیرد و نتایج داوری در تاریخ اول تا پنجم شهریور اعلام خواهد شد. 11 و 12 شهریور ماه این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار خواهد شد و از آثار برتر تقدیر می‌شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار