در باشگاه شبانه امشب از جنایت مردی بخوانید که در پی يک آشنايی خيابانی، زن جوانی را به منزل ويلايی کشانده و او را به قتل رسانده بود و همچنین از دختری بدانید که بدون دست موفق به دریافت گواهینامه خلبانی شد و نیز تصاویری از زشت ترین مدل ابروها ببینید.

جنايت 3 سال بعد از آشنايی خيابانی/دختری بدون دست که گواهینامه خلبانی گرفت/تصاویری خنده‌دار از شیطنت‌های فاجعه بار کودکان/زشت ترین مدل ابرو ها را در یک کلیک ببینید+ تصاویربه گزارش خبرنگارباشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار حوادث و انتظامی امروز، در این بسته خبری گردآوری شده است  . . .

اگر به دنبال مبلمان اتاق کودک میگردید دیدن این تصاویر را از دست ندهید

یک گروه صنعتی در زمینه تولید مبلمان اتاق کودک مجموعه ای منحصر به فرد را طراحی و تولید کرد.



سلفی پاکدل و عوامل فیلم "فردا" + عکس
جمعی از هنرمندان و عوامل فیلم "فردا" خوشحالی خود را با گرفتن عکس سلفی ابراز کردند.



شهیدی با چشمان باز و لبخندی زیبا +عکس

حمید داوود آبادی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری از پیکر شهید محمدعلی تهوری با چشمانی باز منتشر کرده است.



دختری بدون دست که گواهینامه خلبانی گرفت +عکس
"جسیکا کاکس" اهل آمریکا با وجود نداشتن دو دست، گواهینامه خلبانی خود را از انجمن هواپیمایی cc آمریکا دریافت و به عنوان بهترین خلبان زن بدون دست آمریکا لقب گرفته است.



شکار لحظه چرت زدن حیوانات + تصاویر
عکاس حیات وحش توانست از لحظه چرت زدن حیوانات در باغ وحش مجموعه ای کم نظیر را جمع آوری کند.



دیدار با عوامل نهنگ عنبر در سینما کوروش + عکس
آیین دیدار مردمی "نهنگ عنبر" با حضور مهناز افشار ، رضا عطاران ، ویشکا آسایش ویشکا آسایش ، علی قربانزاده ، رضا ناجی و سامان مقدم در پردیس سینمایی کوروش برگزار می شود.



جنايت 3 سال بعد از آشنايی خيابانی
مردي که در پي يک آشنايي خياباني، زن جواني را زمستان سال گذشته به منزل ويلايي کشانده و او را به قتل رسانده بود، قبل از کشف جسد مقتول، با هوشياري مقام قضايي و کارآگاهان اداره جنايي دستگير و راز جنايت در پلاک 96 را در حالي افشا کرد که بررسي هاي بيشتر درباره چگونگي وقوع قتل و انگيزه وي همچنان ادامه دارد.



رنگ ها به داد مکزیک رسیدند + عکس
بنا به درخواست دولت یک گروه گرافیکی مکزیکی ، چهره ی شهر "پالمیتاس "رنگین کمانی شود.



تصاویری خنده‌دار از شیطنت‌های فاجعه بار کودکان
غفلت از کودکان منجر به ایجاد دردسرهای فاجعه بار در خانه های خودشان در حالی شده است که تنها با فشار نوک انگشتان کوچک آنها ایجاد شده است.



اولین عمل لیزیک "سلطان" در فلوریدا +تصاویر
شیر 17 ساله ای که به دلیل دوبینی که نوعی نوعی اختلال دید است در سال 2007 از باغ وحشی در اوهایو به شهر تپا در فلوریدا منتقل شد ،در یک عمل جراحی موفقیت آمیز درمان شد.



زشت ترین مدل ابرو ها را در یک کلیک ببینید + تصاویر
یک مجله زیبایی با انتشار تصاویری که از روی عکس پروفایل شخصی افراد در شبکه های اجتماعی انتخاب کرده و آنها را به عنوان زشت ترین مدل های ابرو معرفی می کند.



زنجیره انسانی در آسمان + تصاویر
جمعی از چتربازان ازسراسر جهان در یک نمایش آسمانی زنجیره انسانی در طرح های مختلف به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه شبانه ، جنایت ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار