بوکسور وزن 64 کیلوگرم گفت: مسابقه مقابل اوکراین در حالی برگزار شد که در برخی اوزان حق بچه‌های ما را خوردند و به این دلیل باختیم.

ارمشی: حق بوکسورهای ایران‌ در برخی اوزان خورده شد
اسماعیل ارمشی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اوکراینی‌ها تیم قدرتمندی در بوکس دارند و شهری که ما در آن تمرین می‌کردیم مرکز بوکس اوکراین محسوب می‌شود، به همین دلیل تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: بعد از پایان اردو، مسابقه‌ای بین ما و  اوکراین برگزار شد که من موفق شدم مبارزه‌ام را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما در نتیجه تیمی حق بچه‌های ایران در بعضی اوزان  خورده شده چون آن‌ها از حق میزبانی برخوردار بودند بدیهی بود که به نفع اوکراین قضاوت کنند.

ارمشی در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی قبل از قهرمانی آسیا بیان کرد: در وزن 64 کیلوگرم، سه بوکسور حضور دارند که رقابت سختی در پیش دارم، تمام تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم به عنوان یکی از نمایندگان ایران در قهرمانی آسیا باشم و با مدال طلا از این پیکا‌رهای حساس بازگردم.

ارمشی که در حال حاضر به عنوان یکی از ستاره‌های تیم ملی معرفی می‌شود، در این خصوص اذعان کرد: من در خانواده‌ای بزرگ شده‌ام که به خوبی با این رشته المپیکی آشنا هستند به همین دلیل سعی کرده‌ام همیشه با انگیزه تمرین کنم تا روی رینگ بهترین عملکرد را داشته باشم.

ملی‌پوش 64 کیلوگرم‌ در انتها به برگزاری رقابت‌ها لیگ بوکس پس از سه سال اشاره کرد و در این رابطه گفت: امیدوارم لیگ بوکس، امسال برگزار شود اگر حامیان مالی به این رشته ورزشی کمک کنند درآمد بوکسورهای کشور که در حال حاضر بسیار پایین است نیز بالا می‌رود ضمن اینکه رقابت‌های لیگ در روند ‌آمادگی ما نیز تاثیر به سزایی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار