دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از آغازرسیدگی به پرونده معوقه 190میلیارد تومانی بانکی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت‌الاسلام حقی افزود: پرونده معوقه بانکی برای یکی از مدیران بانکی دراستان تشکیل شده که دستگاه قضایی در رسیدگی به این پرونده ودیگر پروندهایی که  مدیران متخلف در آن نقش داشته باشند بسیار قاطع و بدون اغماض عمل می کند.

وی اظهار کرد: مدیرعامل بانکی که این تسهیلات را پرداخت کرده بود علیرغم تاکیدات مکرر دادستانی از ارسال نام بدهکار درلیست معوقات بانکی به دادستانی خودداری کرده و حاضر به شکایت از فرد مورد نظر نکرده است که برای مدیرعامل این بانک اعلام جرم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان بیان کرد:پرونده ای بابت این موضوع در دستگاه قضا تشکیل شد ورسیدگی به این پرونده دراولویت ما قرار گرفته است.

حقی اضافه کرد:برخوردهای قانونی با متخلفان نظام اقتصادی استان بسیار جدی است ووصول معوقات بانکی  هم یکی از اولویت های  دستگاه قضایی دراستان است.

وی تصریح کرد:افراد خاص یا عده ای با گرفتن وام های سنگین از بانک ها، مسیر سرمایه گذاری تسهیلات را که برای بخش صنعت، تولید و ایجاد اشتغال در استان تعیین شده بود به بیراهه برده اند.

حقی با بیان اینکه  در این خصوص با کسی تعارف نداریم گفت: دادستانی به مردم  اطمینان می دهد که برای باز پس گیری این معوقات و برگشت دادن سرمایه هایی که از جیب ملت و بیت المال هزینه شده است کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/پ




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.