معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: نظام پرداخت پژوهانه یا اعتبار ویژه پژوهشی از شهریورماه امسال در این دانشگاه اجرا می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛  رضا ساکی در آیین تکریم و معارفهمدیر امور پردیس هایدانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افزود: طرح نظام نامه و شیوه نامه پرداخت پژوهانه ابلاغ و به تصویب هیات رئیسه دانشگاه نیز رسیده که اطلاعات تکمیلی این طرح تا پایان مردادماه جاری جمع بندی خواهد شد.

وی اضافه کرد: پس از تهیه چارچوب نهایی این طرح، اعتبار فعالیت های پژوهشی از شهریور ماه امسال پیش بینی می شود.

ساکی گفت: در این طرح حداقل 25 درصد اعتبارات پژوهشی در قالب پژوهانه در اختیار اعضای هیات علمی و مدرسان قرار می گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: تربیت معلم یکی از پیچیده ترین حوزه های تخصصی آموزش عالی است که وابسته به یک دستگاه خاص نیست و به دلیل اهمیت به صورت ملی به آن توجه می شود.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان یک برنامه استراتژیک و راهبردی 10 ساله را در تمام ابعاد تربیت معلم تهیه کرده است.

ساکی از تغییر کامل برنامه های درسی مقطع ابتدایی خبر داد و گفت: تغییر برنامه درسی سایر رشته ها و مقاطع تحصیلی در حال تصویب از طرف وزارت علوم است.

در این آیین مسعود رحیمی به عنوان مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری منصوب معرفی و از زحمات عباس قنبری عدیوی و خدابخش قربانپور رئیس و سرپرست سابق این پردیس تقدیر شد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
باعرض سلام،جناب آقای فانی ودست اندرکاران،مگر معلمانی که درغیراز دانشگاه هستند پژوهش ندارند؟!!!آیا با این شیوه وروش بدعتی بزرگ در آموزش وپرورش نمی گذارید؟؟؟؟!!!