سرمربی تیم ملی هندبال بانوان گفت: تیم ملی هندبال کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی عازم قزاقستان می شود.

بانوان هندبالیست در مسابقات آسیایی شرکت می کنندمریم کریمیان سرمربی تیم ملی بانوان هندبال در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: تیم ملی بانوان هندبال برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا سه شنبه سیزدهم مرداد به قزاقستان سفر می کند.
 
وی افزود: برای حضور در این رقابتها 7 مرحله اردو آمادگی برگزار شده است که اردوی پایانی طی روزهای 2 الی 12 مرداد در محل فدراسیون هندبال در حال برگزاری است که از ابتدا 60 هندبالیست در اردوها حضور داشتند که در نهایت 16ورزشکار انتخاب و عازم این دوره مسابقات می شوند.
 
سرمربی تیم ملی بانوان گفت:عرفان اسماعیلاجیج سرمربی تیم ملی آقایان کشورمان  هر روز در اردو تیم ملی بانوان حاضر و تمرینات را از نزدیک زیر نظر دارد که در نهایت نظر جامع خود را به سازمان تیم‌های ملی و کمیته فنی عنوان می کند.
 
وی ادامه داد: هندبالیست‌ها از انگیزه بالا و روحیه خوبی برخوردار هستند و امیدواریم امتیاز خوبی برای کشورمان کسب کنیم.
 
کریمیان خاطرنشان کرد: در این دوره مسابقات 7 تیم چین، کره ژاپن، ازبکستان، تاجیکستان، قزاقستان و ایران به صورت دوره ای به رقابت می پردازند.
 
بازیها در ساعت 15و19 عصر به وقت ایران برگزار می شود که در بازی اول پانزدهم مرداد به مصاف چین می‌رویم و پس از آن بازیها به ترتیب با ژاپن، ازبکستان، تاجیکستان کره و قزاقستان برگزار خواهد شد.
 
همچنین  این دوره رقابتها، برای انتخابی مسابقات جهانی 2016 روسیه نیز محسوب می شود.
 
تمرینات تیم ملی زیر نظر مریم کریمیان به عنوان سرمربی، مربی زهرا احمدی، کمک مربی فاطمه محمد خانی می باشد و نعیمه خجسته به عنوان سرپرست تیم است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، آسیایی ، رقابتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار