مربی تیم ملی تالو جوانان کشور گفت: با آمادگی بالا به استقبال مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم رفت.

راضیه حاجی زاده مربی تیم ملی تالوی جوانان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: با توجه به اینکه تنها سه ماه است که در اردوی آماده سازی به سر می بریم اما تالوکاران در اوج آمادگی خود هستند و امید می رود که با این ترکیب بتوانیم در رقابت های قهرمانی جهان نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی افزود: تیم ملی ووشو کشورمان امشب 11 مرداد ماه عازم ایالت مغولستان چین می شود.

مربی تیم ملی تالو جوانان درخصوص اسامی نفرات اعزامی بیان کرد: فاطمه جزینی،نازنین بازدار، فاطمه اسدی، سوگند گلشنی، سامره کیانی و سپیده شاکریان تالوکاران تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نونهال، نوجوان و جوان هستند.

حاجی زاده در ادامه اظهار داشت: به جز رده سنی نونهالان سایرین از رده سنی پایین تر به رده سنی بالاتر آمده اند و با ترکیب جدیدی در این  رقابت ها حاضر خواهیم شد.

وی افزد: زهرا کیانی در رده سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی جهان در دوره های قبل دو طلا کسب کرده که در حال حاضر در رده سنی جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند.

این مسئول درباره اهمیت این مسابقات نیز یادآور شد: با توجه به اینکه مهد ووشو در آسیا است،به همین دلیل اهمیت مسابقات آسیایی برای رشته ووشو مهم تر از جهانی است و این موضوع کار ما را سخت تر می کند.

یادآوری می شود هشتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا نیز از 12 تا 19 همین ماه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار