خلاصه مهمترین اخبار داعش را در گزارش زیر ببیند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و ...هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار «داعش» در ساعات گذشته است.


وزارت کشور کویت از انهدام یک باند داعشی در این کشور و دستگیری اعضای آن خبر داد.


ابرایهیم

ائتلاف بین المللی 22 حمله هوایی علیه گروه تروریستی داعش در عراق وسوریه انجام داد.


ابرایهیم

گروه تروریستی داعش سه جوان سوری را در استان «حماه» اعدام کرد.

ابرایهیم


ابرایهیم

"اقصی محمود" دختر افراط گرای اهل انگلستان، یک دفترچه راهنما برای دانش آموزان دختر که خواهان پیوستن به گروهک تروریستی "داعش" هستند، منتشر کرده است.

ائتلاف بین‌المللی 22 بار مواضع داعش را هدف گرفت/اعدام جوانان‌ سوری به دست‌ داعشی ها

سه دختر جوان روس که در اینترنت خود را هوادار گروه داعش جا زده و برای سفر به مناطق جنگی اعلام آمادگی کرده بودند، پول‌های ‌سفر را بالا کشیدند. آنان هم‌اکنون در "حصر خانگی" به سر می‌برند.

انتشار دفترچه راهنما برای جذب دختران به داعش/ائتلاف بین‌المللی 22 بار مواضع داعش را هدف گرفت/اعدام جوانان‌ سوری به دست‌ داعشی ها

ابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدری معروف به ابوبکرالبغدادی پس از حمله امریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ با هماهنگی و پشتیبانی حزب بعث ، گروهکی تروریستی تشکیل داد و سپس آن گروهک نظامی تروریستی را با سازمان القاعده نیز مرتبط کرد.

انتشار دفترچه راهنما برای جذب دختران به داعش/ائتلاف بین‌المللی 22 بار مواضع داعش را هدف گرفت/اعدام جوانان‌ سوری به دست‌ داعشی ها




هکر خوش تیپ داعش در فهرست ترور پنتاگون + تصاویر
"جنید حسین،" مغز الکترونیک داعش در حال حاضر تحت تعقیب پنتاگون است.

انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، تروریست ، اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار