پنج قدرت جهان در مذاکرات هسته‌ای تابلو و علامت تمام دنیا هستند که پای میز مذاکره با ایران اسلامی نشسته اند که قبول مذاکره از سوی آنها عجز و ناتوانی آنان را در برابر ایران نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام حسین توسلی با تاکید بر اینکه بحث هسته ای امروز بحث روز است، تصریح کرد: پس از توافقنامه هسته ای در وین خوراک رسانه های غربی بررسی این توافقنامه در کنگره آمریکا و واکنش های اسرائیل در قبال آن است .

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به این مطلب که نظام جمهوری اسلامی ایران در نبرد فرهنگی و این بار هسته ای در برابر تمام دنیا ایستاده است، اضافه کرد: مذاکرات 1+5 نبرد هسته ای ایران اسلامی با قدرت های دنیاست زیرا به آنها ثابت شده که ایران اسلامی یکی از قدرت های مهم در باشگاه هسته ای دنیاست .

وی با اشاره به این موضوع که اکنون به مرز اقتدار رسیده ایم ودر حوزه نظامی به فناوری های روز دنیا باساختار بومی دست یافته ایم ابراز داشت: متاسفانه استکبار جهانی با وجود اینکه بخاطر ناتوانی در بحث نظامی با ایران اسلامی سر میز مذاکره نشسته است ولی آنها از بیان شکست در برابر ایران اسلامی تفره می روند .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در خاتمه اظهار داشت: اگر یک درصد هم این توافقنامه اجرایی نشود ، آمریکا یی ها بازنده نهایی آن است و به دنیا ثابت می شود که آمریکایی ها بی اعتماد هستند و ایران اسلامی اهل تعامل و گفتگو بود .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
ایران میتواند با تمام مزدوران بجنگد و انرا نابود کند