کشف 15 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه دزدان شب/ زن خلافکار طراح 60 سرقت بود

رييس پليس آگاهي استان اصفهان اعلام كرد: اعضای باند بزرگي كه به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت از منازل مردم می‌كردند در يك عمليات همزمان و هماهنگ در مخفيگاه هايشان دستگير و بيش از ۱۵ ميليارد ريال اموال مسروقه از آنان كشف شد.

کشف 15 میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه دزدان شب/ زن خلافکار طراح 60 سرقت بودبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ستار خسروي اظهار كرد: در پي شكايت تعدادي از شهروندان اصفهاني مبني بر سرقت از منازل آنها به روش تخريب قفل، موضوع به صورت ويژه در دستوركار كارآگاهان پليس قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات براي جستجوي عامل يا عاملان اين سرقت‌ها  ادامه داشت تا اينكه كارآگاهان پايگاه غرب اين پليس با اقدامات ويژه و تخصصي توانستند ردپاي سارقي سابقه‌دار را در اين سرقت‌ها به دست آورده و وي را در مخفيگاهش دستگير كنند.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان تصريح كرد: متهم كه در ابتدا منكر هرگونه بزهي بود پس از مواجهه با مدارك و مستندات كارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشود و به انجام سرقت منزل با همدستي 3 نفر ديگر اقرار كرد.

سرهنگ خسروي خاطرنشان كرد: با اعترافات متهم دستگير شده، ماموران در سه عمليات همزمان و هماهنگ  توانستند اعضای يكي از باندهاي بزرگ سرقت منزل را شناسايي و دستگير كنند.

وي با بيان اينكه اعضای اين باند 3 مرد و يك زن هستند، گفت: در اين عمليات، 4 مالخر نيز دستگير شدند و در مخفيگاه‌هاي سارقان و مالخران، اموال مسروقه چون طلاجات، فرش، لوازم خانگي، صوتي و تصويري، عتيقه‌جات، دوربين‌هاي فيلمبرداري و عكاسي به ارزش 15 ميليارد ريال كشف شد.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار كرد: تمامي متهمان دستگير شده، سابقه‌دار و  معتاد به مواد مخدر از نوع شيشه هستند و تاكنون به 60 فقره سرقت منزل در منطقه غرب و شرق شهر اصفهان اعتراف كردند.

سرهنگ خسروي در خصوص نحوه انجام سرقت توسط متهمان گفت: اين افراد در ساعات خلاء روز و شب به صورت گروهي اقدام به سرقت مي‌كردند و پس از انتخاب منازل مورد نظر خود با زدن زنگ در و اطمينان از خالي بودن منزل وارد ساختمان مي‌شدند و يكي دو نفر نيز در بيرون كمين مي‌كردند.

وي استفاده از تجهيزات ايمني، استفاده از درهاي ضد سرقت، قفل‌هاي ايمن، آيفون‌هاي هوشمند، نصب نرده به در و پنجره و استفاده از دزدگير را در پيشگيري از سرقت منزل بسيار مؤثر دانست و اظهار كرد: نگهداري سكه، پول، طلاجات و زيور آلات در مكان‌هايي از منزل كه دسترسي به آنها آسان است از جمله سهل انگاري مالباختگان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار