مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مدارس استثنایی توسط سرویس مدارس جابجا شوند.

سرویس دهی رایگان به مدارس استثناییبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پیمان سنندجی مدیر شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در مراسم رونمایی از سرویس مدارس گفت: اتوبوسرانی در سال گذشته کار بزرگی را با همکاری ستاد هماهنگی در خصوص سرویس دهی به مدارس استثنایی انجام داده است که در همین خصوص تعداد 55 مدرسه تحت پوشش شرکت اتوبوسرانی به جهت سرویس دهی قرار گرفته است و امیدواریم امسال همه مدارس استثنایی در پوشش شرکت واحد به صورت رایگان قرار بگیرند که متولی این بخش شهرداری است.

وی در ادامه بیان کرد: مینی بوس‌هایی که عمرشان سی سال است، اجازه صدور برگه معاینه فنی به این دسته از وسایل نقلیه داده نمی‌شود و از سرویس دهی منع خواهند شد، در ضمن تعداد 120 دستگاه مینی بوس بعد از نوسازی و 100 دستگاه میدل باس برای سرویس مدارس پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران عنوان کرد: اتوبوس‌های شهر تهران فقط ملزم هستند در محدوده شهر تهران خدمات رسانی کنند و حق تردد در راه‌های بین شهری را ندارند، چرا که از کیفیت لازم جهت تردد در جاده‌ها برخوردار نیستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار