مربی تیم ملی کاراته گفت: با امکانات فعلی ادامه اردوهایمان را برگزار میکنیم ولی استحقاق کاراته بیش از این‌هاست و نباید در حق این رشته مدال آور اجحاف شود.

علیرضا کتیرایی مربی تیم ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی بیان داشت: با امکانات فعلی که در اختیار فدراسیون کاراته است،  به تمرینات و اردوهایمان ادامه می‌دهیم.
 
وی ادامه داد: اگر فدراسیون بتواند یک کمپ مخصوص  برای تیم‌های ملی فراهم کند تا تمرینات و اردوهای تیم ملی متمرکز باشد چون واقعا کاراته استحقاقش را دارد و نباید این کاستی‌ها اعمال شود.
 
کتیرایی افزود: ورزش مدال آوری مانند کاراته واقعأ حق کاراته این نیست.
 
مربی تیم ملی با اشاره به تصادفی که سه تن از ملی پوشان کاراته در هفته اخیر داشتند بیان داشت: از مسئولان وزارت ورزش میخواهیم که امکانات بیشتری  برای کاراته قائل شوند تا دیگر شاهد اتفاقات اخیر نباشیم.
 
در تصادف اخیر که متاسفانه یک نفر از هموطنانمان را از  دست دادیم شاید اگر ملی پوشان با وسیله شخصی خود تردد نمی‌کردند و همه به صورت گروهی  حرکت می‌کردند آن اتفاق نمی‌افتاد به هر حال طی کردن مسیر 8 ساعته آن هم با خستگی و بعد از تمرین احتمال وقوع تصادف را بیشتر می‌کند.
 
کتیرایی  افزود:  درست است که حادثه هیچ وقت خبر نمی‌کند ولی  اگر امکانات خوب و سالن تمرینی مشخص داشته باشیم،  دیگر با اردوهای بانوان تداخل نخواهیم داشت در کاراته 6،7تیم ملی در رده‌های مختلف داریم و همه این تیم‌ها نیازمند امکانات و هستند و جای شخصی برای تمرین می‌خواهند.
 
مربی تیم ملی درباره اردوی سیزدهم تیم ملی که از امروز در استان مرکزی آغاز شده بیان داشت ملی پوشان عصر دیروز وارد اردو شدند و این دوره از اردو  تا 16 مرداد ادامه خواهد داشت  و روز جمعه برگشت ملی پوشان به سمت تهران است.
 
وی ادامه  داد: تمرینات تیم ملی در خانه کاراته استان مرکزی انجام می‌شود.
 
مربی تیم ملی در خصوص اردوی قبلی که در کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: اردوی کرمانشاه  خیلی خوب برگزار شد  و با وجود کمبودها ولی مسئولان این استان تا جایی که توانستند شرایط خوبی  را فراهم کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار