شورای ورزش آبادان از سوی استاندارخوزستان ،شورای نمونه استان شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: شورای ورزش آبادان از سوی استاندار خوزستان به دلیل عملکرد قابل قبول، شورای نمونه استان شد و فرماندار آبادان نیز به عنوان رئیس این شورا، نمونه شناخته شد.

پیمان ادیبی افزود: هر چه تاکنون به انجام رسانده‌ایم لایق شهر آبادان بوده و افتخاراتی که برای این شهر کسب شد حاصل تلاش همگانی بوده است.

وی با اشاره به سالن های ورزشی گفت:سالن‌های ورزشی فاقد سیستم سرمایشی هستند و اغلب با داشتن سقف‌های ایرانیت گرمای آبادان را چند برابر می‌کنند و عملاً استفاده از آن در روز به حداقل می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: زمین‌های ورزشی ما کم کم از بین می‌روند و کسی به فکر احیای آنان نیست، ما نمی‌توانیم همه بار این کارها را بر روی دوش یک ارگان و یا چند نهاد بگذاریم، همه دستگاه‌هایی که توان مالی دارند باید وارد کار شوند و در این زمینه کمک کنند.

پیمان ادیبی ادیبی اشاره کرد: یک خوابگاه 300 نفره ورزشکاران نیز که بالغ بر 60 درصد پیشرفت داشته، نیمه کاره رها شده و با وجود صرف هزینه‌های بسیار برای احداث، در حال نابود شدن است.

ادیبی تیم شهید جهان نژادیان را افتخار شهر آبادان دانست وگفت: یکی از سهمیه‌های لیگ برتری این شهر به شمار می‌رود و تنها سهمیه استان در فوتبال ساحلی‌ست که به سختی به امورات خود را می‌گذراند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.