مدیرکل کمیته امداد امام استان گفت: در حال حاضر 34 هزار و 661 نیروی افتخاری همکاری خود را با مراکز نیکوکاری این نهاد اعلام کرده اند.

فعالیت بیش از 34هزار نیروی افتخاری در کمیته امداد خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ، عباس اهرابی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای بهره‌مندی ازکمک‌های مردمی اقدام به جذب نیروهای افتخاری از بین علاقه‌مندان می‌کند.

وی با اشاره به نحوه جذب نیروهای افتخاری برای همکاری با کمیته امداد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای فعالیت به صورت نیروی افتخاری می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در استان،مراکز نیکوکاری نسبت به ثبت‌نام در زمینه همکاری با کمیته امداد اقدام کنند.

وی گفت: تمام کسانی که که دارای تخصص و تجربه در مسائل مختلف اشتغال، عمران، درمان و فرهنگی هستندمی توانند در این طرح ثبت نام و یاری گر این نهاد در راستای خدمت رسانی به محرومین باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح جذب نیروهای افتخاری خدمت رسانی بهتر به مددجویان و بهره‌گیری از تخصص‌نیروهای مردمی است.

اهرابی گفت: خوشبختانه با بستر سازی انجام شده زمینه فعالیت نیروهای افتخاری در زمینه های گوناگون جهت همکاری با کمیته امداد در مشاغل مختلف فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.