رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر تلاش مضاعف مسئولان شهرستان در زمینه سازی برای حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی پایدار در منطقه تأکید کرد.

زمینه سازی برای اشتغال و سرمایه گذاری اولویت کاری مسئولان منطقه باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ارسلان فتحی پور در جمع مدیران شهرستان کلیبر ایجاد زیرساختهای لازم برای تقویت و توسعه سرمایه گذاری را جهت توسعه و رونق اقتصادی منطقه و رونق کسب و کار بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: همه تلاش داریم در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی و ایجاد زمینه اشتغال پایدار تلاش های عملی و موثر برداریم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی توجه به زیرساختهای شهرک صنعتی کلیبر و تجمیع امکانات مورد نیاز درآن را موجب رغبت سرمایه گذاران برای فعالیت های بیشتر و توسعه طرح های تولیدی و صنعتی عنوان کرد و افزود: هر اداره و مسئولی که موجبات نارضایتی سرمایه گذاران گردد برخورد جدی صورت می گیرد.

این مقام مسئول بااشاره به پتانسیل های ارزشمند منطقه ارسباران بخصوص شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند در بخش گردشگری، کشاورزی، صنایع تبدیلی و بسته بندی و سورتینگ امادگی خود را برای حمایت لازم از متقاضیان سرمایه گذاری در منطقه اعلام کرد و افزود: تمهیدات و تسهیلات لازم دراین راستا برای سرمایه گذاران در منطقه فراهم می شود.

وی، گفت: هم اکنون بیش از 250 نفر در طرح های تولیدی و صنعتی فعال در شهرک صنعتی کلیبر با اشتغال دارند و با اتمام طرح های در دست اجرای جدید شاهد اشتغال جمع قابل توجهی از جوانان منطقه دراین طرح ها خواهیم بود.

فتحی پور، اظهار امیدواری کرد با پیگیری های لازم، پرونده الحاق قسمتی از شهرستان کلیبر به منطقه آزاد صنعتی ارس به شورای مناطق ازاد ریاست جمهوری داده شده با تصویب این طرح بتوانیم از توانمندی ها و استعدادهای منطقه در جهت رونق اقتصادی و توسعه منطقه گامهای عملی برداریم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.