حجت الاسلام و المسلمین آقاجان پور گفت: این یک توفیق الهی و افتخار بزرگی است که انسان در جایی که مستقیم زیر نظر ولی فقیه اداره می شود خدمت کند

خدمت در نیروهای مسلح یک توفیق الهی استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین آقاجان پور جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با مسئولین و کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نهاجا که بعد از ظهر روز دوشنبه در سالن اجتماعات مسجدالنبی(ص) برگزار شد گفت: کارکنان نیروهای مسلح از بهترین، متدین ترین و برگزیده ترین افراد جامعه هستند.

وی افزود: خدمت در نیروهای مسلح یک توفیق است و توفیق بالاتر اینکه انسان در سازمان عقیدتی سیاسی که کار دینی و فرهنگی می کند، انجام وظیفه نماید.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص)که می فرمایند: جانشینان من کسانی هستند که احادیث را یاد می گیرند و به دیگران تعلیم می دهند،اظهار داشت: کارسازمان عقیدتی سیاسی که یک سازمان معنویت محور است، ادامه دهنده همان سنت پیامبر(ص)و ائمه معصومین (ع) است.

وی ادامه داد: نشر و گسترش فرهنگ اسلامی، تعمیق معنوی و نظارت دینی از ماموریت های اصلی سازمان عقیدتی سیاسی به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجان پور با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) که می فرمایند: عقیدتی کار و هنرش این است که دل ها را به سوی خدا بیاورد بیان داشت:خروجی کار عقیدتی سیاسی باید ایجاد یک تغییر عمیق قلبی در بین کارکنان و خانواده ها و گرایش آن ها به خداوند متعال و برنامه های دینی باشد.

وی کار عقیدتی سیاسی را به مثابه طبیب دانست و گفت: فعالیت های فرهنگیباید برآیند اتاق های فکر و بر مبنای آسیب شناسی انجام گیرد، چرا که برخی از این فعالیت ها جنبه عمومی دارد، ولی نمی توان برای همه نسخه واحدی پیچید، بلکه می بایست متناسب با مخاطبین و آسیب های محیطی آن ها برنامه ها فرهنگی اجرا شود.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان اظهار امیدواری کرد: بااجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار و اصولی شاهد رشد و تعالی معنویت روز افزون در بین کارکنان و خانواده های نیروهای مسلح باشیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار