مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل و همواره در موقعیت‌های حساس تاریخی به وظیفه و رسالت خود عمل کرده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان محمدعلی صابری ضمن گرامی‌داشت 12مرداد ماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی عمومی و غیردولتی است که مسئولیت برنامه‌ریزی، هماهنگی، سیاست‌گذاری و نظارت و اجرای مراسم رسمی و مناسبات عمومی نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را ازدستاوردهای انقلاب اسلامی و موثر برای تحکم نظام دانست و گفت: این نهاد انقلابی به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل و همواره در موقعیت‌های حساس تاریخی به وظیفه و رسالت خود عمل کرده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب جهت تعظیم شعائر و مناسبت‌های ملی- مذهبی، تعمیق باورها، ارزش‌ها و ترویج فرهنگ انقلابی، افزایش انگیزه مشارکت مردم در برگزاری مراسمات از اهداف این نهاد است.

وی اضافه کرد: اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی و تثبیت و تعمیق آن در بین اقشار مختلف جامعه، از طریق برگزاری مراسم و استفاده بهینه از ظرفیت‌‍‌های ملی آن و زنده نگه ‌داشتن و گرامی‌داشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی ازدیگر اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

صابری با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خنثی سازی فتنه‌ها و صیانت ازانقلاب افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از ارکان اصلی تبلیغات انقلاب اسلامی است که با همراهی و همگامی با ملت ایران تلاشش در جهت حرکت در مسـیر انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن ایام‌الله و ارزش‌های والای انسانی ـ اسلامی و ایرانی است.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور، گسترده و آگاهانه مرد شهرستان در مراسمات مختلف انقلابی اذعان کرد: برنامه‌ریزی و سازماندهی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی، سیاسی و انقلابی از جمله برگزاری مراسم دوازدهم فروردین، همکاری در گرامیداشت 12 اردیبهشت روز معلم، همکاری در برگزاری روز کارگر، همکاری در گرامی‌داشت مراسم سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، چهاردهم و پانزدهم خردادماه، هفتم تیر، هشتم شهریور، سیزدهم آبان، نهم دی، روز جهانی قدس، دوازدهم و بیست و دوم بهمن از جمله برنامه‌های سالانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی داد: علاوه بر آن اگر مناسبت خاصی به وجود آید که قرار بر برگزاری راهپیمایی باشد این شورا به عنوان نهاد هماهنگ‌کننده در برگزاری این مراسم‌ها زمینه‌سازی حضور حداکثری و عمق بخشیدن به پیام مراسم و ارائه الگوهای مناسب را برعهده دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم ادامه داد: این نهاد انقلابی همیشه قدردان حضور حماسی مردم قدرشناس شهرستان در راهپیمایی‌ها، تظاهرات و مراسم انقلاب اسلامی بوده است. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.